/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan man optage videosamtale over MSN
Fra : TCMathiesen
Vist : 518 gange
50 point
Dato : 17-05-05 16:21

Kan man optage videosamtale over MSN?, Når vi nu taler over videosamtale på MSN kan det så lade sig gøre at optage både lyd og video????????
Ved godt at text kan gemmes.
Det er til win XP

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 17-05-05 16:51

Ja det kan man godt. Du skal bruge et program der hedder CamStudio: http://www.brothersoft.com/Multimedia_Graphics_Screen_Capture_CamStudio_3944.html

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 19-05-05 10:37

-> Sygate

Undskyld jeg "mænger" mig. Jeg har downloadet det af dig anbefalede Cam Studio program, men jeg kan ikke rigtig få det til at "spille" uden aktiveringskode.
Når man registrerer sig bliver man lovet at få sendt en aktiveringskode til den mail-adresse man oplyser,men der kommer aldrig nogen.
Da det er free-ware tænkte jeg på, om du evt. havde koden og kunne oplyse den her ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 19-05-05 11:42

Hej Smukke_Ole:

Det er da helt i orden

Jeg kan godt se de er lidt sløve. Har du ventet længe på den?

Men jeg tror godt man evt. kan bruge den alligevel?

Jeg prøvede at optage alligevel efter jeg trykkede på "register later" og det virkede som om man godt kunne bruge den.

Men jeg har ikke noget webcam her på arbejdet desværre, så jeg prøver når jeg kommer hjem.

Men meld lige tilbage om du får en mail fra dem eller om du også kan få det til at virke uden at registrere dig.

Annuller spørgsmålet
Fra : TCMathiesen

Dato : 01-06-06 22:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål