/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Memorystik uden writeprotect knap.
Fra : Plathors
Vist : 562 gange
70 point
Dato : 16-05-05 21:34

Så er jeg her igen!

Jeg har et memorystik uden en knap hvor jeg kan slå writeprotect fra, og kan derfor ikke slette mine filer derpå! I manualen skulle der være sådan en knap. Men den er der altså ikke! Er der nogen der kender til det fænomen?

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 16-05-05 21:48

øhh knappen der blev væk tja der er ligesom når der bliver en sok væk i vaskemaskinen er det ikke

VI skal bruge mere info fx mærke osv

Kommentar
Fra : Plathors

Dato : 16-05-05 21:53

"micro memory"

www.microupgrade.net, men der får jeg ikke noget ud af at læse.

Kommentar
Fra : Plathors

Dato : 16-05-05 22:15

Kan det måske være, at man kun kan slette fordi den kræver et password?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-05-05 07:02

I dit link er der en PALM KEY
Hvis det er den, så kan der være lavet et password så du ikke kan skrive/slette
Hvis du godt kan skrive men ikke slette en mappe - så prøv denne metode:
lav en mappe og marker begge mapper - og slet.
Ellers har du muligheden i diskhåndtering (der hvor du var i går)
at formatere din stick/Palm key

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-06-05 20:22

Hvordan går det Plathors, skal du ha' mere hjælp eller har du klaret den.

Kommentar
Fra : Plathors

Dato : 30-06-05 23:19

Ja tak, jeg havde mere eller mindre opgivet den lede djævel.
Det er en PALM KEY, og ja jeg kan hverken skrive/slette filer!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-07-05 08:08

Har du prøvet i dishåndtering, at slette patitionen i din palm key og så oprette en ny.

Diskhåndtering:
h-klik på denne comp(skrivebordet)>administrer>diskhåndtering>nede til højre kan du se din palm key