/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Resync audio på DVD
Fra : SantaB
Vist : 414 gange
500 point
Dato : 16-05-05 00:10

Jeg har et par VHS optagelser der er lagt over på DVD. Jeg har ikke adgang til original optagelserne og derfor er mit problem følgende: Et lille stykke inde i optagelsen "hakker" lyden lige lidt og er derefter ikke synkron med det viste. Hvis jeg bare kunne "skubbe" lyden en lille smule frem eller tilbage når dette fænomen opstod ville jeg brænde nogle nye redigerede udgaver af DVD'erne. Er der nogen der kan fortælle mig hvilket program jeg skal bruge til at rette denne fejl? Der er mange godte point til den der leverer et dueligt svar.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-05-05 00:52

Personlig ville jeg starte med at lede her http://www.videohelp.com/forum/

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-05-05 00:57

Her er måske et program der kan! http://www.videohelp.com/tools?tool=421#comments Kræver dog nok du laver om til avi først!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-05-05 01:10

Hvis du har billed og lyd adskilt kan NERO også rette i syncroniseringen.
Men du kan jo "trække" lyden ud først.

Kommentar
Fra : SantaB

Dato : 16-05-05 03:40

Jeg vil helst lave det så "loss-less" som muligt, så hvis jeg kan slippe for konvertering vil det super

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 16-05-05 10:45

der er dansk forum på www.dvdrip.dk hvis du ikke er til det engelske
og mange gode guider