/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Spam
Fra : johnl
Vist : 577 gange
50 point
Dato : 15-05-05 07:49

Hvordan kan man stoppe de Net Offers der bliver ved med at poppe op i windows når man er på nettet for det er da ireterrende at det bliver ved med at komme.
mvh Johnl

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-05-05 07:54

Nogle a-virusprogrammer har annonceblokering.
Bl.a. Norton.

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 15-05-05 08:09

jeg har en sikkerhedspakke fra tdc og der har jeg ikke kunne finde noget.

mvh Johnl

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-05-05 08:10

TDC har både Norton og Norman.

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 15-05-05 08:13

nej ikke når jeg kører webspeed så hedder den F-secure.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 15-05-05 09:00

Jeg har installeret avant browser (www.avant.com)

Et add on til Explorer med bl.a. en supereffektiv pop up stopper

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 15-05-05 09:22

Backtee den side kan jeg ikke lukke op er du sikker på den er rigtig adesse.
mvh Johnl

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-05-05 09:28

johnl - hvilket styresystem kører du med - og har du sp2 ????????? Hvilken udbyder har du ???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-05-05 09:33

Udbyderen må jo være TDC når han kører med deres sikkerhedspakke.
Han må ind i programmet og finde en spærre for pop-up reklamer.
Og sikkerhedspakken bruger Norman.

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 15-05-05 09:51

udbyder er kabeltv og det er jo også tdc

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-05-05 09:57

oooooops havde da i den grad overset noget
men det er alligevel relavant at vide om det er for eks xp med sp2 osv - desuden - tdc har fælles og personligt spamfilter hvis man knytter sig til webmail - og det virker hos de fleste -
køres der xp + sp2 ligger der jo både firewall og popup-stopper allerede - men ellers skader det bestemt ikke med en popup stopper til - ene og alene fordi man kan se den arbejde
forslag: den gratis version af popup-stopper fra panicware (don´t panic) - yderst effektiv !!!!
http://www.panicware.com/product_psfree.html gratis til personligt brug

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 15-05-05 11:47

Vedrørende avantbrowseren, som jeg også har været tilfreds med i lang tid prøv: http://www.avantbrowser.com/

Mvh seipe

Kommentar
Fra : als

Dato : 15-05-05 13:02

....og du er sikker på du ikke har spyware? Min mening er at hvis man ikke har spyware på sin computer så har man heller ingen popups. Nuvel, der kan komme en enkelt når du besøger ekstrabladet og lignende men dem snupper den nye fra sp2. Har du mange engelsksprogede popups har du spyware. Så enkelt er det. Få det tjekket her: http://www.spywarefri.dk/forum

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 15-05-05 16:25

Ups

det er rigtigt, jeg havde angivet et forkert link men Seipe har heldigvis givet det rigtige