/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
HTML <INPUT TYPE=text NAME=x> = en meto~
Fra : mikkel1
Vist : 396 gange
50 point
Dato : 24-09-02 08:27

Hej
Vi er ved at lave en hjemmeside der via en Servlet henter data fra en database. Resultatet kan vi godt få vist, men ikke i et input felt, hvordan får vi et bestemt felt fra databasen vist i et <INPUT TYPE=text NAME=navn> kan dettet felt evt sættes lig med en metode i Java

MVH
Mikkrl

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-09-02 08:59

mikkel1 skrev:

> Vi er ved at lave en hjemmeside der via en Servlet henter data
> fra en database. Resultatet kan vi godt få vist, men ikke i et
> input felt, hvordan får vi et bestemt felt fra databasen vist
> i et <INPUT TYPE=text NAME=navn>

I skal bruge VALUE="<tekst-fra-database>".

Fx <input type="text" name="navn" value="Hans Peter Hansen">

> kan dettet felt evt sættes lig med en metode i Java

Det kan sættes med javascript - men det er ikke nødvendigt for bare
at få det ind i inputfeltet.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
Svar venligst under det du citerer, og citer kun det der er
nødvendigt for at forstå dit svar i sammenhængen. Se hvorfor og
hvordan på http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html