/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Rødt Kryds
Fra : henli
Vist : 417 gange
100 point
Dato : 09-05-05 16:57

Hej, På nogle hjemmesider, jeg kommer ind på er der en firkant med et rødt kryds i øverste venstre hjørne,
Hvad er det og hvad mangler jeg, for at kunne indlæse siden rigtig
M.V.H. Henli

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 09-05-05 17:02

Det er et billede eller en applikation du ikke kan se, har du et eksempel på en side, så skal du få at vide hvad du mangler

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 09-05-05 17:03

Hent java
http://www.java.com/en/download/manual.jsp
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 09-05-05 17:16

vent med at hente java og kom med et eksempel først..... Der er ingen grund til at installere noget "forkert"

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-05-05 18:43

Læs om mine erfaringer: http://www.kandu.dk/dk/spg/39572

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : henli

Dato : 09-05-05 18:58

Jeg siger tak for svarene og jeg vil prøve de ting I har foreslået mig TAK
Hilsen Henli

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 09-05-05 22:44

det jo være, at det er så simpelt, at den, som har lavet websiden, ikke har gjort sit arbejde korrekt - altså ikke uploadet billedet eller har sat en forkert sti (sker desværre gang på gang)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-05-05 08:59

Hvis du får et rødt kryds i felt et ved pukt 9 på denne side, mangler du JVM fra Sun Microsystems :

http://www.znn.dk/

Er dette tilfældet ? Henter du JVM under punkt 4 på samme side

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-05-05 09:01

et lille pis herfra - af og til er det muligt at højreklikke og vælge vis billede - men for det meste er det enten mangel på noget der skal bruges - eller sikkerheds indstillinger/ advarsler

Kommentar
Fra : henli

Dato : 10-05-05 22:38

Jeg siger TAK for alle svarene, jeg har fundet løsningen, jeg installerede JAVA fra Sun, det løste problemerne
Hilsen Henli

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 10-05-05 23:06

Fint, så kan du lukke spørgsmålet.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : henli

Dato : 10-05-05 23:09

Tak for svaret pallebhansen.