/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
FEST????
Fra : 134kr
Vist : 370 gange
100 point
Dato : 22-09-02 17:37

Heysan!

Kan du! Sige mig hvor man kan komme til en fest her fredag lørdag! Det er jo MEGET svært at tage på et diskotek når man er 15 år! Er der virkelig ikke noget for os unge et sted i Danmark?

Kan du hjælpe! :)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-09-02 18:17

Jamen hvor bor du? Det er jo lidt svært at komme med forslag når vi ikke ved hvor du bor!!
Venligst
Mango

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-09-02 19:16

On Sun, 22 Sep 2002 15:36:33 GMT, "134kr" <134kr.news@kandu.dk> wrote:

>Heysan!
>
>Kan du! Sige mig hvor man kan komme til en fest her fredag lørdag! Det
>er jo MEGET svært at tage på et diskotek når man er 15 år! Er der
>virkelig ikke noget for os unge et sted i Danmark?

Hvad med Den Hvide Klub?

Henning
hsb(at)image.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 22-09-02 20:51

"134kr" wrote
> Kan du! Sige mig hvor man kan komme til en fest her fredag lørdag! Det
> er jo MEGET svært at tage på et diskotek når man er 15 år! Er der
> virkelig ikke noget for os unge et sted i Danmark?
>
> Kan du hjælpe! :)

Da jeg var 15, gik jeg i en ungdomsklub. Vi mødtes også udenfor klubben og
holdte private fester og kommensammener i weekenderne.
Hvad gør dine venner? Kunne i ikke gå sammen?

Nette

Kommentar
Fra : mango

Dato : 21-10-03 11:16

hvad med at få dette spørgsmål lukket??