/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Kunstmaleren Søren Chr. Bjulf.
Fra : cj121144
Vist : 1081 gange
110 point
Dato : 07-05-05 22:37

I hvilke bøger er der skrevet noget om kunstmaleren Søren Chr. Bjulf ?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-05-05 23:44

Hvis der var skrevet en bog om ham, ville man kunne finde den på danske biblioteker. Det kan man ikke. Ved en søgning på Bjulf kommer dette frem:

http://bibliotek.dk/vis.php?origin=sogning&field1=forfatter&term1=Bjulf+&field2=titel&term2=&field3=emne&term3=&field4=fritekst&term4=&base=dfa&cclbuf=&divbuf=&field8=&term8=&field7=&term7%5B%5D=&term6=&field6=year_eq&x=0&y=0

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : cj121144

Dato : 08-05-05 00:35

Tak til Arne Jakobsen.
Dine henvisninger vedrører imidlertid ikke kunstmaleren Søren Chr. Bjulf (1890-1958), men efter sigende hans barnebarn.
Jeg er klar over, at der ikke er skrevet nogen bog alene om kunstmaleren Søren Chr. Bjulf, men han er nævnt i enkelte forskellige bøger om kunst (eksempelvis "Kunst under hammeren" - flere årgange), udstillingskataloger, artikler i kunsttidsskrifter, avisartikler o.l., og det er det, jeg søger oplysninger om.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 08-05-05 00:39

OK. Men man kan altså ikke finde bøgerne ved en søgning. Så du skal have hjælp af én der lige kender eller har bogen.
God jagt. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-05-05 07:30
Kommentar
Fra : tomsi

Dato : 09-05-05 18:15

Jeg har et billede til salg af fiskerkoner ved gl. Strand på lauritz.com prisen er nu 6800 et tilsvarende billede
er til salg for 9500 us dollars, tjek evt. madisongalleri.com for berigtigelse.

Så er der noget der er klar til en go handel