/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Brusekar efter mål
Fra : xircom
Vist : 1144 gange
200 point
Dato : 04-05-05 22:50

Hej med jer,
Kan i hjælpe med et firma der kan producere brusekar efter mål. Vi er ved at lave en bruseniche i et hjørne og har brug for et 5-kantet brusekar, hvor de 2 vægge der støder op til glasdøren, skal være 50 cm lange og selve brusekarret skal være 90 x 90 op mod væggen......hmmm....lidt kryptisk stillet spørgsmål, men jeg håber i har en ide om vores problem.

Mvh
Xircom

Kommentar
Fra : theking

Dato : 05-05-05 00:25

´det lyder som om at i selv må bygge det.

Kommentar
Fra : xircom

Dato : 05-05-05 11:27

Ja, det ender det måske med, men jeg ved der findes et firma der laver brusekar efter mål, men jeg kan bare ikke huske hvad det hedder.......

Kommentar
Fra : shenpen

Dato : 05-05-05 19:03

Hej, nu ved jeg ikke hvor du bor. Men jeg har for nogle år siden fået et acryl badekar lavet efter mål, leveret gennem nedenstående firma. Måske de kan hjælpe dig. De er meget seriøse og kendt for kvalitetsarbejde.

Lindes Sanitære Anlæg ApS
Hovedvejen 8
2600 Glostrup