/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
mode??
Fra : rot
Vist : 347 gange
50 point
Dato : 03-05-05 18:36

jeg har hørt at det er mode at gå med gummistøvler altid om det regner eller ej???
er det rigtigt???
og hvilke gummistøvler er det???

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 03-05-05 18:37

Det er sådan nogle lyserøde nogle der går helt op til hofterne. Og måde dikterer desuden at man ikke må have andet på overhovedet.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 03-05-05 18:37

Og moden dikterer skulle der have stået.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 03-05-05 18:39

rot, jeg tror seriøst du skal få dig lidt profesionel hjælp. Det re synd for dig, at du kun kan skabe opmærksomhed omkring din person, via kandu. Trist liv...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-05-05 18:54

rot får det ud af at stille spørgsmål på kandu, som han/hun nu vil.

Nemlig alle de mere eller mindre "tåbelige" svar, som der bliver skrevet.

rot morer sig bare. Lev med det eller lad være med at besvare spørgsmålene.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 03-05-05 18:56

Har lige prøvet at smide alt tøjet og iføre mig mine waders---sikke et syn--det bliver ALDRIG mode

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 03-05-05 19:20

Sygate, nej men under hovedet????

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 03-05-05 19:46

valde---> Ja det må man godt

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 03-05-05 20:58

Vil helst gå i sine lyserøde gummistøvler.

Kommentar
Fra : Trine80

Dato : 03-05-05 23:39

rot prøv at gå ind på www.scor.dk der finder du en masse med samme interesser som dig, det er helt sikkert.
Helt alvorligt

Kommentar
Fra : rot

Dato : 03-05-05 23:42

jeg har prøvet skor.dk der er heller ingen der vil lege med mig tihi

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 03-05-05 23:57

Det er smart at benytte gummistøvler da det beskytte imod alskens dårligdomme. Så som syfilis, gonoré, klamydia og AIDS. Men jeg har aldrig set dem lyserøde ????.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-05-05 00:09

rpje!
Hvilket ben snakker du om?
Jeg har i mange år ført tilsyn med en række rensningsanlæg! Der ender en del "gummistøvler, som hverken er venstre eller højrestøvler De fandtes i alle tænkelige farver - også løserøde! er jeg nu kommet på afveje??

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 04-05-05 00:14

Det er dem der benyttes til det 3. Ben. Købes ikke I par men I dusin.

De høre til ”engangs”-produkter såsom plastic bestik og pap-tallerkner.

MV.
Peter Jensen