/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Redigering af billeder i XP
Fra : holker
Vist : 402 gange
40 point
Dato : 29-04-05 23:09

Når jeg ser billeder i "Windows Billed & Faxfremviser" og gerne vil redigere billedet så åbner programmet "Paint" og hva
kan jeg bruge det til! Kan man ændre i indstillingerne så man selv kan vælge hvilket program man vil bruge?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : gril

Dato : 29-04-05 23:11

Engskaber --> Åben Med: skift

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-04-05 23:11

Ja peg på billedet højreklik og vælg åbn med væg så det program du vil bruge
mvh Sune

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-04-05 23:13

Og sæt hak i "åbn altid med dette program"

Kommentar
Fra : holker

Dato : 29-04-05 23:20

Jeg vil fortsætte med at åbne billederne i "Billie & Faxfremviser" men kan man ikke ændre instillingen for "rediger".

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-04-05 23:34

I billed og fax vil den vel vælge at du redigerer dit billede med paint men hvis du går ind i mappen med billeder højreklikker på en billedfil du vil redigerer vælver program redigerer og gemmer i billeder så kommer det jo tilbage til billed og fax i redigeret tilstand
Mvh Sune

Kommentar
Fra : NoName7620

Dato : 29-04-05 23:38

Hvad med at højreklikke på redigere i Billed- og faxfremviser... vælge Åbn med... så kommer liste med programmer der kan åbne filen og er favoritprogrammet der ikke så vælger man sidste punkt Vælg program... og finder sit billedbehandlingsprogram - så skulle den vist være på listen næste gang man højreklikker på redigere i Billed- og faxfremviser

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-04-05 07:54

du kan jo hente billedet du vil redigere ind i det program du vil bruge først og så senere vælge at se det i billed og fax fremviser - så er den potte ude