/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Laserjet 1100a
Fra : Linda_Jacobsen
Vist : 593 gange
100 point
Dato : 29-04-05 14:09

Hej

Jeg har lige erhvervet mig en HP Laserjet 1100a printer, a'et betyder at der er indbygget scanner, og dermed at den kan fungere som kopimaskine! smart!!!!

MEN jeg kan ikke få den til at scanne, jeg har downloadet og installeret den rigtige driver, og XP kan ikke finde en scanner! Printeren kan sagtens kopiere!

Nogen forslag????

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-04-05 14:20

Hvad med scanner software? Er der installeret noget?

mvh berpox

Kommentar
Fra : Linda_Jacobsen

Dato : 29-04-05 14:24

Nope, altså der er jo indbygget i word også vidre, har haft en anden scanner på som virkede...driveren til den er afinstalleret...

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 29-04-05 14:48

Har du ikke en CD-rom med noget HP Precision scan LT software eller lignende som du kunne prøve at installere?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 29-04-05 17:13

Du skal jo installere alt softwaren til multiprinteren før du kan få den til at virke 100 procent!

Kommentar
Fra : D9N