/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
tør du være barnlig?
Fra : rot
Vist : 1239 gange
50 point
Dato : 27-04-05 16:11

findes det nogen kvinder der tør hoppe i vandpytter og sætte sig i et mudderhul??
tør i tisse i bukserne ??
er der nogen der bruger gummistøvler og regntøj tit??

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 27-04-05 16:29

Er dette en fetisch???

Eller bare almindelig nysgerrihed? For hvorfor skal det lige være kvinder?
Jeg kender da ingen mænd der tør sætte sig i et mudderhul eller hoppe i vandpytter.... og de går da slet ikke med gummistøvler eller regntøj

Men for at komme tilbage til spørgsmålet....
Ja jeg hopper i vandpytter og går med regntøj når det regner!!!

Kommentar
Fra : calista

Dato : 27-04-05 16:31

Kors i skuret!! Ikke igen, rot
Hvad med at lukke nogle af alle dine andre spørgsmål?!

Husk: Det er en kort varme at pisse i bukserne!

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 27-04-05 16:31

P.S.

Hvorfor i alverden skulle man tisse i bukserne hvis man kan undgå det, som normale voksne mennesker nu engang kan!?

hmmm..... ja hver har sine lyster!!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-04-05 16:43

Hvad med at finde et forum for folk med dine interesser, fetischister.

Eller læg dine spørgsmål i den rette kategori her på siden: sexualitet

mvh dova

Kommentar
Fra : rot

Dato : 27-04-05 16:44

ja spørsmølet er her igen fordi der er så mange som svare og skriver noget sjovt

Kommentar
Fra : rot

Dato : 27-04-05 16:51

frk.fidus jeg er da en mand og jeg er helt vild med at hoppe i regntøjet og så lege lille baby

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 27-04-05 16:54

Har lige læst en af dine andre tråde.. Underligt Underligt.. Især da du spøre hvor en af dem bor får man kuldegysninger langt ned af ryggen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-04-05 17:03

Kommentar
Fra : calista

Dato : 27-04-05 17:04

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde...

En ting er at vi alle har forskellige lyster her i livet, hvilket er HELT ok. Der findes, som Dova er inde på, fora der er tilrettelagt så man kan finde ligesindede hvad enten men kan lide at have ble på eller rende rundt i regntøj og gummistøvler. (- begge ting på een gang?? Fy for putgarden en hørm)

Smalltalk er en kategori hvor alt er tilladt... men det her grænser sgu til det der er for underligt.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-04-05 17:16

Årh, hold da op! Smalltalk er da også en måde at behandle emnet...

Det dukker sikkert også op under "psykologi" en dag... Og under "andet helbred", "slankekure", "filosofi", "religion" og "handicap". --Lidt mere mystisk bliver det, hvis gummistøvlerne og de våde bukser også skal presses ind under "jura" og "skilsmisse".

Men det må være op til rot at formulere spørgsmålet, så det passer til emnet. Og under smalltalk er alt ok.. --Når bare rot ikke forventer en seriøs behandling..

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 27-04-05 17:21

Altså... undrer mig bare over det da det mere lyder som om du skriver det for at få tilfredsstillet nogle behov for at høre om andres tendenser og direkte får "noget" ud af det..... For det er jo ikke et spørgsmål der er et konkret svar på.

Det er da lidt....eh.... hvad skal jeg sige???

kuldegysninger er helt klart ordet!!!! Men igen... mange har jo en eller anden form for fetisch men disse lidt ekstreme hører nok under et andet slags forum eller i det mindste kategori tror jeg.

Og så lige for at få dig på andre tanker....

OLDEMOR I UNDERHYLERE!!!!!

Kommentar
Fra : calista

Dato : 27-04-05 17:22

Hehe, Birgitta, den passer da fint ind under Jura og skilsmisse.

Jura: Naboen flashes af en ble- og regntøjsklædt mandsperson, der sidder i en vandpyt. Hvordan skal man tackle det?

Skilsmisse: rot's kone opdager at rot har trang til bleer og helly hansen. Hun vil skilles og er nu skredet med "det hele" undtagen førnævnte bleer og hh. Hvordan skal rot forholde sig?

Kan sikkert komme på flere ting, men madlavningen kalder

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-04-05 17:29

Jah, det kan blive helt interessant om rot også kan finde ud af at vende emnet, så det passer ind under "økonomi" og "bredbånd"...

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 27-04-05 17:31

økonomi...... bleer er da "skide" dyre

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-04-05 17:31

...eller hvad med "fisk" --eller "foto".... for at tage et par af de lettere...

Kommentar
Fra : rot

Dato : 27-04-05 17:32

jeg vil da prøve alt for at få jeres reaktioner og sjove svar det sætter jo gang i diskutionen

Kommentar
Fra : calista

Dato : 27-04-05 17:32

Økonomi: Hvordan får jeg resten af min løn til at slå til, når der skal betales hustrubidrag og købes bleer str xxxl, og regntøjet skal jo også vedligeholdes...

Bredbånd... Hmmm, den skal jeg lige tænke over.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-04-05 17:40

---"Sidste gang, jeg pjaskede i mit yndlingsmudderhul viste det sig, at jeg fik en blind passager med hjem. En lille sølvblank smækker skabning med de dejligste tætsluttende skæl. Hvad kan det være for en fisk? Tror I den kan lide mine gummistøvler? Og tror I, at det kan være en hun? Lige nu bor den i mit badekar."

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-04-05 17:47

"...Hvad skal jeg gøre? -Når jeg pjasker i min yndlingspyt med mine gulegummistøvler, HH, bleer og hele pivtøjet, så får jeg hele tiden mudder på linsen, når jeg forsøger at tage et billede af mig selv ved hjælp af kameraets selvudløser.."

Kommentar
Fra : rot

Dato : 27-04-05 17:54

hej birgitta prøv at flytte kameraet lidt længre væk fra din pyt! jeg tror din fisk er en dejlig sild! ja den er måske vild med dine røjser den er heltsikkert en hun

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 27-04-05 17:58

Rot> Take a look.. http://gratis6.dk/ ;)

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-04-05 18:00

---Kameraet skal MEGET langt væk, så. For jeg glemmer tid og sted, når først det risler varmt i gummistøvlerne. Så MÅ jeg bare pjaske vildt med arme og ben..

Og (bøvs) --Hun smagte utolig dejligt (et emne for "madlavning") -den lækre sild. Jeg tror, du havde ret.. Jeg har foreviget hende med kameraet...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-04-05 18:03

ting27, der er da ikk' noget om gummistøvler..................

Kommentar
Fra : calista

Dato : 27-04-05 18:12

http://www.solfang.no/img/Prod/130850.jpg

Så det bare om at gå ombord!!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 27-04-05 18:44
Kommentar
Fra : ting27

Dato : 27-04-05 18:46
Kommentar
Fra : calista

Dato : 27-04-05 19:08

ting27, jeg tror du ramte noget med det sidste link.. Der er ihvertfald blevet meget stille *LOL*

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-04-05 21:12

wow!!! Nu behøver rot da ikke OS mere...

Kommentar
Fra : rot

Dato : 27-04-05 22:06

jov jov jeg kan da ikke undvære jer har bare lige været ude i regnen og lege (ca 3 timer)

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 27-04-05 22:18

Hvordan er du kommet ud rot? Troede ikke der var håndtag indendørs der hvor du bor.

Kommentar
Fra : rot

Dato : 27-04-05 22:20

nu ikke så sjov jeg kan godt gå selv

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 27-04-05 22:35

Keder du dig, siden du kan svare 2 min. efter et nyt indlæg. Må bare være kedeligt at trykke på modtagknappen i din mailbox konstant.. Er det ikke?

Kommentar
Fra : rot

Dato : 27-04-05 22:36

nej jeg seder og ser billeder af regntøj og gummistøvler

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-04-05 12:08

Ja, det var da en godte-rede, du fik der, rot. ---Tænk, har du også den slags lyster, ting??

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 28-04-05 12:40

google is your friend

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-04-05 12:45

jaah, -en ven i nødden... (a nutty friend)
Jeg googler også tit..