/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hvordan gemmer jeg??
Fra : od5220
Vist : 575 gange
40 point
Dato : 26-04-05 08:53

Hej!Hvordan gemmer jeg et filmklip fra nettet på min hd? højreklikke på fimen når den kører eller skal det være før jeg trykker på linket? skal det være gem billed som eller gem distination som?
Håber på hurtigt svar!!!

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 26-04-05 08:54

Gem distination!

Accepteret svar
Fra : Labtec

Modtaget 50 point
Dato : 26-04-05 08:54

Gem destiantion som. Hvis du kan trykke på filer oppe i venstre hjørne gør du det, eller bare højre klik på filmen og gem den under C der er din harddisk.

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 26-04-05 08:55

Før du trykker på linket og åbner det!

Og derefter gem distination som!!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-04-05 19:30

Prøv at se i mappen "Temporery Internet files" om ikke der skulle ligge et kopi af den, når du har haft filmen afspillet.
Så kan du flytte et kopi over i en anden mappe, hvis du ikke umiddelbart kan gemme den på normal vis.
I de fleste tilfælde vil der kunne findes et kopi på det meste du har set på nettet, dog er der enkelte undtagelser.

Godkendelse af svar
Fra : od5220

Dato : 27-04-05 20:25

Tak for svaret Labtec.