/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
AdGuard/Norman Firewall
Fra : tildestrup
Vist : 466 gange
100 point
Dato : 23-04-05 17:10

Jeg er ved at installere AdGuard på min PC - der kører med XP - og har Norman Firewall. Problemet er at, når jeg skal registrere min AdGuard - så kommer der en sa.... box frem der fortæller følgende "AdGuard kunne ikke få forbindelse. Hvis du benytter en firewall, skal du give AdGuard adgang til nettet via HTTP protokollen. Du kan evt. kortvarigt slå din firewall fra og forsøge igen"
OK - jeg slår Norman Firewall fra - og .... det samme skilt kommer op.
Kan nogle hjælpe en PC klovn, der ikke ved hvordan man kommer videre???

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 23-04-05 17:17

Hvordan slår du normann firewall fra, lukker du programmet helt, eller er der sådan en knap hvor man bare deaktivere det for en tid? og kører xp´s indbyggede firewall.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-04-05 17:19

Under Norman Firewall vælger du Sikkerhed - Regler og så tilføjer du det program du vil have til at køre. men tjek lige først om det er i listen over blokerede og slet det der hvis...