/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjerne pop-op blocker helt?
Fra : vinterhunden
Vist : 488 gange
20 point
Dato : 23-04-05 14:35

Hvordan fjerner jeg den forbandede pop-up blocker fra IE fuldstændigt..?

Jeg har slået det fra, men det virker ikke alligevel hvis jeg skal downloade ting.

Kan man ikke afinstalere pop-up blockeren helt?

Jeg beklager at jeg kun har 20 point. Jeg lader spørgsmålet stå åbent til i morgen så der ryger ekstra 20 point på, og evt. 10 mere hvis jeg får lov til at bedømme et tip

Accepteret svar
Fra : epidedymittis

Modtaget 20 point
Dato : 23-04-05 16:27

Jeg tror det er svært at fjerne alt fra IE, men du kan skifte browser. F.eks. Til Firefox, uden popupblocker. Download den på nettet, det er gratis, og mindst lige så godt som Internet Explorer.

Direkte download: http://www.mozilla.org/products/firefox/all.html

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 23-04-05 17:00

Hvis du vil bruge IE, må du nok indstille dig på at leve med det. Men hvis jeg var dig, ville jeg skifte til enten firefox eller Opera. Firefox er voldgo, men jeg har lidt problemer med at få en del flash til at funke i den, der kører Opera så lidt bedre, den er for øvrigt også voldgo ;)

Kommentar
Fra : vinterhunden

Dato : 24-04-05 12:26

Jeg ahr begge to. Men foretrækker IE. Mest fordi mange sider er lavet til IE. SØrgeligt nok.

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 24-04-05 14:38

Ja det er lidt ærgeligt at sp2 har den funktion.

Godkendelse af svar
Fra : vinterhunden

Dato : 25-04-05 12:50

Tak for svaret epidedymittis.