/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Elastik trick?
Fra : Hypacia
Vist : 2595 gange
50 point
Dato : 19-04-05 22:30

Hej Kandu.dk.

Hej jeg har lige set Rune Klan på Tv2 Zulu.

Og jeg tænkte på om nogle ved hvordan man for en elastik til at gå igennem en anden elastik? Jeg har set tricket før og har tit tænk på hvordan man gør.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Random

Dato : 19-04-05 22:50

Tricket er at der ikke er 2 elastikker.. men 3.

Så må du selv prøv dig frem

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 19-04-05 22:51

Er ret sikker på, at han får elastikken til at hoppe af fingeren, og derefter på igen, ubemærket, så elastikken er på den rigtige side. Hvis man lægger mærke til det er der altid "larm", lige inden selve det "magiske" bliver udført.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 19-04-05 22:51

er der 3?

hvordan helvede? ............. ?!

Kommentar
Fra : Hypacia

Dato : 19-04-05 22:56

Random.

Det er ikke en gåde (:

Jeg vil bare godt vide hvordan man gør.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 19-04-05 22:58

hvordan gør han så det med at lade en mønt "falde" opad??

Kommentar
Fra : Hypacia

Dato : 19-04-05 23:02

epidedymittis.

Lav din ejen, det handler ikke om mønten men om elastiken.

Kommentar
Fra : Hypacia

Dato : 19-04-05 23:04

Random.

Kan du fortælle mig hvordan man gør det?

Eller bare sige hvad tricket hedde på english.

Tak.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 19-04-05 23:10

Hypacia, ja undskyld mig, sure idiot. Det eneste jeg er ude på er som du antager, at nasse på andre brugeres MEGET vigtige point, fordi jeg ikke selv gider ofre. Det ER vel for helvede tilladt at komme med et lille tillægsspørgsmål, da jeg skyndte mig at antage, at DU rent faktisk vidste noget om det, men der tager jeg ÅBENBART fejl!

Kommentar
Fra : Hypacia

Dato : 19-04-05 23:13

epidedymittis.

Slap helt af.

For jeg ved nå andre begynder at tale om andre ting kommer hele tråden til at handle om noget andet, og man for ikke svar på det man vil.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 19-04-05 23:17

okok.. godt ord igen! Du har ret, sov godt!

Kommentar
Fra : Random

Dato : 19-04-05 23:51

Det var bare en joke med de 3 gummibånd...
der er en engelsk+tysk beskrivelse (første hit) hvis du søger på "gummi rubber magic" inde på http://groups.google.dk/
så er det bare at gå i gang med at forstå.. samt at øve øve øve.
natter