/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Vurder min online shop tak!
Fra : Labtec
Vist : 503 gange
70 point
Dato : 19-04-05 20:36

Jeg ønsker lidt kritik for min shop jeg har lavet. Hvad kan jeg lave bedre?
Er der stavefejl, osv..

På forhånd tak.

www.online-shoppen.dk

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 19-04-05 20:43

Der ER helt ny selvom der står den er etableret i Januar 2004. Det er bare fordi den har været undervejs så længe. Den er så at sige slet ikke ude i det "offentlige" endnu.

Jeg mangler også mange flere varer.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-04-05 20:50

Dine billeder ser ud til at blive "vredet" lidt for kunne passe i din ramme.
Din sorte menutekst flyder lidt sammen med den grå baggrund her hos mig, og virker samtidig lidt trist at se på.
Ellers ren og lige til at gå til - hvis man vil handle.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-04-05 20:55

Sætningen på forsiden der begynder med : Du er også velkommen .....
Der et eller andet galt (og for mange gange).
Jeg køre 800x600. Det er fint med alle sider undtagen Flere informationer.
Teksten med forsendelse i indkøbskurven er svær at læse.
Alt for nu.
Gambrinus
(Har ikke forstand på at lave hjemmesider)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 21:13

Jeg har heller ikke forstand på at lave hjemmesider, men kan alligevel godt vurdere dem som bruger.

[citat]
Du er også velkommen til at komme forbi IRL og se varerne, og vurdere kvaliteten hvis du er i tvivl om at det er hvad du leder efter.
Og selvfølgelig kan du så også købe varene direkte hos os.
[/citat

Skulle være:

Du er også velkommen til at komme forbi IRL og se varerne og vurdere kvaliteten.
Og selvfølgelig kan du så også købe direkte hos os.

Som du fik at vide af en anden Kanduer sidst vi snakkede om din hjemmeside, og som emesen også påpeger nu, er den sort/grå farve ikke nem at læse og virker lidt trist.

Ellers udemærket.

M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 21:15

Sorry, lidt bøvl med ]'erne

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 80 point
Dato : 19-04-05 21:18

Jeg syntes at selve shoppen er meget overskuelig, men selve layoutet virker lidt kedeligt i forhold til at det er kunst der sælges.
Du burde nok se lidt på de store grå flader med sort tekst som du har i menuen og top.

Så ville jeg ændre skriften til Verdana eller arial, der er væsentlig nemmere at læse.

Det ville måske også hjælpe at lave en Mouse over effekt i menuen - det kunne gøres på følgende måde

Kode
a:link { color: #000000; text-decoration: none; }
a:visited { color: #000000; text-decoration: none; }
a:active { color: #ff0000; text-decoration: none; }
a:hover { color: #ff0099; text-decoration: none; }

Koden ovenover sætter du imellem dine head tags og så ændrer du bare farverne til det vil have.

//bentjuul

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-04-05 21:18

I det store hele pæn, enkel og overskuelig.
Dog er sætningerne i afsnittene "Handler du for 480,- eller der over......" Lidt svære at læse.

Er de håndmalede træfigurer ægte Toms Drags ?

Jeg troede egentlig de var lavet af keramiklignende materiale.

Hvis ægte, hvorfor så ikke føje det i menuen: Håndmalede træfigurer fra Toms Drags.
Det er det helt store hit for tiden

mvh dova

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 19-04-05 21:23

dova--->> Jeg vidste ikke der var nogen der kendte Toms Drags
Men de er skam ægte nok.
Jeg fik at vide at det var lavet af træ.

Men jeg vil da lige med det samme skrive at de er ægte. Godt tænkt..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-04-05 21:25

Rettelse til koden i mit indlæg - jeg havde glemt start og slut style

Kode
<style>
a:link { color: #000000; text-decoration: none; }
a:visited { color: #000000; text-decoration: none; }
a:active { color: #ff0000; text-decoration: none; }
a:hover { color: #ff0099; text-decoration: none; }
</style>

//bentjuul

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-04-05 21:29
Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 19-04-05 21:37

arne.jacobsen--> endnu engang tak for de sproglige rettelser:

Du er også velkommen til at komme forbi IRL og se varerne og vurdere kvaliteten.
Og selvfølgelig kan du så også købe direkte hos os.

Det er hermed rettet.

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 19-04-05 21:37

bentjuul: Jeg prøver mig da helt klart lidt frem med mouseover effekt..

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 22:19

Nu er jeg ikke så god til dansk, men jeg mener ikke, at man plejer at starte en sætning efter punktum med "Og" - Men det er måske lavet om.... der sker jo så meget

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 22:21

Men ellers udmærket.

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 19-04-05 22:30

Jeg ville måske overveje om punktet "diverse" skulle med, da bl.a. mobiltelefoner ikke passer godt sammen med kunst

Men ellers godt...

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 19-04-05 22:30

Hmm.. Det vil jeg da lige se nærmere på Krummen..

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 22:34

Skulle jeg komme med et bud, så ville det lyde således.

Du er også velkommen til at komme forbi IRL og se varerne samt vurdere kvaliteten.
Selvfølgelig kan du også købe direkte hos os.

2 gange "og" lige efter hinanden er monotont, og derfor skiftet med "samt"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 22:35

Krummen har ret. Det ser ikke pænt ud og det er også dårligt sprogbrug. Kigger lige på det og kommer med et forslag.

Kommentar
Fra : dbl

Dato : 19-04-05 22:36

Som så mange skriver, så er farverne lidt kedelige.
Men en anden ting er, skrifttypen du har brugt som overskrigt/logo. Jeg synes at den minder mig om noget "dracula" noget.

Mvh.
d.Buus

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 22:39

Nå det har Krummen gjort. Og det ER bedre. Men så ville jeg foretrække helt at fjerne sætningen, kunderne ved da godt at de kan købe varen når de rent faktisk befinder sig i forretningen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 22:42

Og jo mindre tekst der er på siden, jo mere vil den appellere til folk. Ingen kunder gider at læse en roman, hvis de kan nøjes med en novelle. Altså på sådan en hjemmeside. Dette drejer sig jo ikke om litteratur.

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 19-04-05 22:44

dbl---> Jeg er selv ret utilfreds med mit logo. Men det tager næsten en hel dag at lave om på det
Men jeg overvejer det kraftigt.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 19-04-05 22:44

1) Den sorte menutekst på mørkegrå baggrund....meget svært læselig - prøv evt. med en lysegrå farve.
2) Jeg har tilladt mig at rette lidt i hele velkomstteksten.
Citat
Velkommen til vores lille "butik", hvor finder et mindre udvalg af vidt forskellige kvalitetsprodukter i et prisleje hvor alle kan være med.

Klik i menuen for at se de forskellige hylder, og udvælg så de varer du ønsker dig.

Du kan til enhver tid klikke på "Indkøbskurv", for at se hvad du har samlet sammen.

Når du er færdig med at handle, går du til kassen, hvor du udfylder formularen, og afslutter med et tryk på "Send".

Alle priser er inklusiv 25% dansk moms.

Du er også velkommen til at komme forbi IRL for at se varerne, samt vurdere kvaliteten. Selvfølgelig kan du så også købe direkte hos os.

online-shoppen.dk holder til på Strandvejen 130 D i Hellerup i København. Klik også på billedet til venstre for flere informationer.
Er der noget du er i tvivl om undervejs, så kontakt os på:

3) I betalingsdelen, skal du lige have flyttet teksten "Send bestilling" da den delvist forsvinder i dit billede af en PC.
4) Betalingsdelen ser ud ad hekkenfeldt til i mozilla browseren (felterne til personlige oplysninger)

- ellers synes jeg det ser elegant ud - ikke nogen unødvendige fjollerier og "se hvad jeg kan finde ud af at lave" effekter

mvh berpox

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 22:44

Hmmm .....Labtec. Ikke fordi jeg vil pindehugge i noget, men nu tog jeg mig lige tid til at læse det hele. Mine beskedne forslag til ændringer er sat i parantes og et enkelt sted ved "klik også" synes jeg du skal fjerne "også" - Kommaer har jeg ikke gjort noget ved, for det kan jeg simpelthen ikke finde ud af med de nye regler *GG*

Håber ikke du blir fornærmet.. det var i hvert tilfælde ikke min mening.

Kigger forbi ved lejlighed......

***********************************************************

Velkommen til vores lille "butik", hvor du kan finde et mindre udvalg af vidt forskellige kvalitets produkter, med (i) et prisleje hvor alle kan være med.

Klik i menuen for at kigge på de forskellige hylder og vælg de varer du ønsker dig.

Du kan til enhver tid klikke på "Indkøbskurv" for at se hvad du har samlet sammen.

Når du er færdig med at handle, skal du gå til kassen, hvor du skal udfylde formularen og til sidst trykke på "Send".

Alle nævnte priser er inklusiv(e) 25(mellemrum) % dansk moms.

Du er også velkommen til at komme forbi IRL og se varerne og (samt) vurdere kvaliteten.

Selvfølgelig kan du så også købe direkte hos os.

online-shoppen.dk holder til på Strandvejen 130 D i Hellerup i København. Klik ("også" skal væk) på billedet til venstre for flere informationer.

Er der noget du er i tvivl om undervejs, så kontakt os på:

Tlf: 22 727272

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 19-04-05 22:45

Jeg har rettet det nu. ALtså det med Og før punktum.

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 19-04-05 22:48

Krummen---> Tak for det Krummen. Jeg kan godt se det nu hvor det står sort på lysebrunt Jeg retter lidt i det..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 22:49

berpox skriver "hvor finder et mindre udvalg" det er forkert.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 22:52

Du skriver stadig "Selvfølgelig kan du så også købe direkte hos os." Jeg mener det er bedre helt at fjerne den sætning.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 22:56

Ja for søren da...... Og ellers er det da udemærket

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 23:00

Vi er flere der har fortalt dig at Sort på Gråt er en kedelig/trist kombination = Bedemandsforretning
Hvis du overvejer Sort på Brunt, er det ikke bedre. Brunt er (undskyld mit Fransk) en Lorte-farve. Du vil vel næppe kendes som Lorte-siden? Prøv at se dig om på nettet og find en farvekombination du selv synes om. Bare ikke Grå/Sort eller Brun/Sort.

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 19-04-05 23:04

Nej sort på lysebrunt var ment som i herinde på kandu.dk Det er jo nærmest sort på lysebrunt. Det er ikke noget jeg selv havde tænkt mig at lave

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 23:06

OK, så er jeg mere rolig

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 19-04-05 23:08

Men hvad ville du give den af farver?

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 23:09

Smag og behag..... - Jeg synes det er proff. og klart med de farver du har. Det virker nøgternt og tillidsvækkende på mig.

Jeg tror sgu jeg køber for et par hundrede tusinde hos dig. Hvad skal du ha i udbetaling, hvis restbeløbet skal løbe over.... la' os sige 600 mdr. ?? LOOL

Pøj pøj med det - Det ser godt ud Labtec

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 19-04-05 23:14

hehe.. Tak Krummen. Du er så den eneste der syntes om farverne ligesom jeg også gør.

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 19-04-05 23:14

hehe.. Tak Krummen. Du er så den eneste der syntes om farverne ligesom jeg også gør.
Jeg skal nok holde renten på 34%

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 23:16

De fleste mennesker synes at en blå eller grøn baggrundsfarve er behagelig at se på. Om skriftfarven så skal være hvid, gul eller andet er noget du må gøre op med dig selv. Det er dog vigtigt at kontrasten ikke er for voldsom, idet en for høj kontrast hurtigt vil skære i øjnene. Hele spørgsmålet om farve og tekstvalg (inkl. font) kan tage lang tid at løse. Du må gerne skifte baggrundsfarve og tekstfarve fra side til side, men du må ikke ændre på fonten. Det virker virkeligt forstyrrende pludseligt at skulle læse en anden font. Men til en start, find en farvekombination du selv kan leve med og synes er OK. Brug den på alle siderne, så kan du altid senere lave det om. Og kom bare tilbage. Vi skal nok vurdere retfærdigt. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 23:19

Ha HA. Og så sidder du der med èn kunde.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 19-04-05 23:32

Jamen Labtech.. Vi har vel bare en udsøgt smag

En rente på 34 % pa.... det lyder rimeligt

Kan være jeg nøjes med "Håndlavet/malet træhund. Kurtie. 10cm. Vare x4" til at begynde med LOOOL

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-04-05 23:39

Jeg kan nu også godt lide den grå farve, men det er rigtigt nok, at det ikke er så tydeligt med de sorte bogstaver der på.

Prøv f.eks.at sammenligne med den blå farve med sort skrift i menuen her på kandu.

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 23:45

Præcist, der er kontrasten nemlig ikke stor. Du kan så selvfølgeligt vælge en anden blå eller grøn nuance og afpasse skriftfarven derefter. Der findes mange nuancer af sort og hvid for den sags skyld. Men vigtigst er, at du ikke vælger udfra hvad du synes, men udfra hvad dine kunder vil synes. Se derfor som tidligere sagt på nogen af de største sider på nettet. Du kan jo ligesågodt bruge deres erfaringer.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-04-05 23:48

Google har valgt en hvid baggrundsfarve og kolorerer så siden med forskelligt farvede bogstaver. Det virker.
Som jeg siger: Kig selv lidt omkring, så finder du andre effektive og gode farvesammensætninger.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-04-05 00:11

Det kan da godt være at arnes filosofi "at du ikke vælger udfra hvad du synes, men udfra hvad dine kunder vil synes" er rigtig"

Det er jeg bare ikke enig i.....og nu er vi da tre, som kan li den grå farve, hvilket svarer til 3 af ni individer (altså 33 %) bare i denne tråd. Omsat til 5 mio indb. i Danmark vil det give dig 1,666 mio. tilhængere af den grå farve i Danmark alene.

Set med globale øjne, så vil det af jordens samlede population på ca .6 mia. individer give dig et kundepotentiale, der kan li den grå farve, på ca.2 mia. individer

Hvad mere ønsker du. Op i rø.... med dem, der ikke kan li den grå farve

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-04-05 00:23

Krummen - Jeg har da aldrig sagt at jeg ikke kan lide den grå farve! Hvor pokker har du det fra?

Jeg har sagt at kombinationen grå baggrundsfarve og sort tekst er kedelig/trist = Bedemandsforretning.

Og om du er enig med mig eller ej, er totalt ligegyldigt. Det er nemlig ikke DIN Online-butik det drejer sig om.

Så overlad du trygt alle vurderinger til Labtec. Det kan han sagtens selv klare.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-04-05 00:25

Enig med Krummen at du skal lave dine sider som du kan lide dem. Du bør bare gøre lidt ved dit logo som virker "fladt sort". Du skal få lidt dybde i det - jeg har sendt dig en mail med dit logo, som jeg har lavet lidt dybde i, godtnok med en anden skrift, men mere så du får en fornemmelse af, hvordan det "flade" kan fjernes. Mailen er sendt til webmaster.

Så syntes jeg fortsat at du generelt skal ændre skriftypen, som jeg skrev tidligere, så den bliver behagelig og læseværdig.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-04-05 00:41

Hvor pokker har du det fra, at jeg skulle ha skrevet at du ikke kan li den grå farve. Jeg konstaterede blot, at der (på det tidspunkt) var 3 personer ud af ni der positivt udtrykte, at de kunne li den grå farve. Så om igen arne. Læs tråden inden du skruer op for "charmen"

Labtec skrev: "Jeg ønsker lidt kritik for min shop jeg har lavet"

Så mon ikke du bare lige så stille skal tys tys dig uden om, hvorvidt jeg skal vurdere den side, som Labtec angiveligt bad om en vurdering af. Det ligger lige som lidt uden for din kompetence.

Du skulle nu ikke blive så vrissen arne, bare fordi du ikke altid kan få ret arne. Believe it or not arne - Der er andre meninger end lige dine arne... der tæller. Utroligt ikke.... men sån er det altså arne. Surt men virkeligt

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-04-05 00:55

Krummen - Når du skriver at der er 3 der kan lide den grå farve, siger du jo samtidigt at alle andre kommentatrer IKKE kan. Men pyt med det. Dine seneste kommentarer til mig synes jeg er intet mindre end uartige. Jeg er kommet med absolut seriøse kommentarer og labtec har oven i købet takket mig for dem. Det jeg mente i min kommentar til dig var:
Når du siger
Citat
Det kan da godt være at arnes filosofi "at du ikke vælger udfra hvad du synes, men udfra hvad dine kunder vil synes" er rigtig"

Det er jeg bare ikke enig i.....

Så bør du tænke på at det IKKE er dine penge der er ude at hænge. Og at det er normalt at ansætte et firma for at finde ud af hvad kunderne vil have/kan lide.

Altså skal man ikke bruge sin egen målestok, hvis man vil tjene penge, men kundernes.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-04-05 00:58

Laptec - Jeg går ud fra at meningen med din hjemmeside er at tjene penge????
Hvad er så vigtigst? Din farvesmag eller kundernes?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-04-05 01:00

Og hvordan er så Labtec's kunders farvesmag arne.jakobsen ?

//bentjuul

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-04-05 01:03

Nøøøøø, men det er jo heller ikke dine penge... sååååå

Når jeg siger, at 3 ud af ni positivt tilkendegiver at de kan li grå, så siger jeg IKKE samtidig, at de resterende 6 IKKE kan li grå. Du læser og hører det du vil læse, og derfor drager du en forkert slutning.

Personligt synes jeg mine kommentarer er lige så seriøse som dine, blot er mine bedre og mere korrekte, men absolut ikke uartige. Jeg fortæller dig blot, at jeg ikke er enig med dig. That's it

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-04-05 01:05

bentjuukl.

HEHEHEH - Han blir ved. Han VIL ha ret Jeg tror jeg smutter inden der går arneged i denne tråd.... osse

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-04-05 01:06

Sorry for slåfejlen i dit navn bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-04-05 01:18

bentjuul - Såvel du selv som emesen og jeg og også en pige i den sidste tråd som Labtec åbnede om sin nye hjemmeside, slog på at den Sort/grå farvekombination er uheldig.

Hvis det store publikum synes at det er en god farve-kombination, hvorfor er der så ikke flere hjemmesider/On-line-salgssider der bruger disse farver????

Krummen - Jeg har ikke brugt ordet seriøsitet i denne tråd.

Hvorfor har du oprettet to nye profiler Klumme. I en anden tråd i aften har du indrømmet at Krummen = Klumme.

Hvor seriøst er sådant noget? BVADR

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-04-05 01:32

Nej, jeg syntes layoutet var lidt kedeligt - men når man laver mange hjemmesider som vi er nogle der gør, så er udgangspunktet for en sådan side, hvad man selv syntes er pænt og lækkert - og det er det eneste rigtige.
Hvad jeg og andre syntes er sekundært - Labtec ønskede blot en vurdering - og han kan følge vores råd eller lade være, men vigtigst er, at han selv kan lide sit layout.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 20-04-05 02:30

Sig mig er du fuldstændig spejlblank i bolden din nar?

Læs for helvede din egen kommentar 20.04.05.kl.00.55 hvor du skriver:

Citat
Jeg er kommet med absolut seriøse kommentarer og labtec har oven i købet takket mig for dem

Kalder du ikke det for at bruge ordet i denne tråd?? SVAR FOR HELVEDE!!!!!!

Da det øjensynligt, som så meget andet, er forbigået din opmærksomhed, kan jeg fortælle dig, at jeg foruden Klumme har haft profilen Krummen i mere end 3 mdr.

Det er selvfølgelig ikke så længe, din reaktionstid og opfattelsesevne taget i betragtning.

Hvad kommer det forresten dig ved? - Såvidt jeg ved, er det ikke imod Kandus regler. Måske imod dine, men ærlig talt LOOOL dine regler kan du stikke skråt op - Jeg er fuldstændig græsk katolsk over for dine regler og hvad du i øvrigt mener. Du har med din dårlige begavelse og ubehageligt ondskabsfulde og løgnagtige væsen for længst sat dig selv i bås.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 20-04-05 07:18

Arne har ret:

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 19-04-05 22:49
berpox skriver "hvor finder et mindre udvalg" det er forkert.

Der skal selvfølgelig stå "hvor du finder et mindre udvalg".

Mht. farver, så skrev jegm at det er svært læseligt med sort tekst på en mørkegrå baggrund. Mit forslag var, at ændre menutekst kuløren til lysegrå.

- og hvis der skulle være nogen tvivl, så kan jeg godt lide layoutet, og peger iøvrigt kun på visningsfejl i mozilla.

- Arne og Krummen, tag nu lige og hold inde.

mvh berpox

Kommentar
Fra : festoriginalen

Dato : 20-04-05 08:05

du blev så STILLE klogearnebjarnebåtnakke.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-04-05 08:29

Hold din kæft Berpox, og bland dig uden om !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er træt af din legen pædagogisk konsulent. Dine velformulerede tilrettevisninger og din "alfaderlige" udglattende klogeågeskriverier begynder at kede mig.

arne jakobsen er og blir komplet idiot og stjernepsykopat og det får han fandme at vide, når det passer mig!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Fik du fat i det Berpox.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 20-04-05 08:47

labtec - undskyld jeg lige misbruger din tråd...!

Klumme/Krummen, hvad med at du blandede dig helt udenom Kandu - din eneste og mest hellige mission her er tilsyneladende at jagte Arne Jakobsen til stor skade for trådene. At du og Arne ikke er enige om hvilken baggrundsfarve der er "den rigtige" behøver ikke udmønte sig i et skænderi. Du kunne komme med din mening om hjemmesiden, og Arne med sin. Så var den aldrig blevet længere, og spørgeren kan iøvrigt i ro og mag vurdere svarene selv.

mvh berpox

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-04-05 08:50

Jeg bad dig holde din kæft - Er det så svært at forstå din glatnakke

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 20-04-05 09:02

- det hjælper ikke at du skriver grimt Klumme - læs indenad, og forstå at du selv er en del af problemet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-04-05 09:06

Berpox - vi skriver på hver sin måde... er det så svært at forstå? At du synes din måde er bedre end min, er dit problem. Læs for helvede tråden du prøver at lege moderator i, så burde du kunne se hvad der skete.

Godkendelse af svar
Fra : Labtec

Dato : 20-04-05 12:17

Tak for svarene allesammen..

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 20-04-05 12:54

Jeg er enig med arne i at man skal tænke på hvad de potentielle kunder vil kunne lide af design.

Ved du (labtec) hvilke typer din kommende kundekredt vil være? Hvem du vil henvende dig til? Det skal man i hvertfald tænke på når man skal vælge hvor man vil annoncere for sin butik.
Når du så ved hvad det er for nogen typer du vil henvende dig til må du prøve at forestille dig om de mennesker kan lide dit design og farvevalg, og hvad dine farver signalerer. Det sorte/grå look signalerer (efter min opfattelse) noget der er specielt og anderledes - men er ikke særligt ophidsende.

Med hensyn til brugervenligheden så er sort skrift på mørkegrå baggrund i menuen ikke lige sagen. Har du prøvet at se hvordan hvid eller lys-grå tekst vil virke?