/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
spil
Fra : turia
Vist : 468 gange
100 point
Dato : 18-04-05 10:30

Hej jeg har et spørgsmål andg, når jeg skal prøve at spille et spil på
d.i.v.online sider eksempel kom og spil.dk. så kommer der kun en grå side når
jeg åbner spillet. der skulle vil ikke være en som kan hjælpe mig.
jeg køre windows xp pro. jeg skriver her fordi jeg ikke ved hvilken
side jeg skal skrive om spil på..
M.V.H.
turia.

Kommentar
Fra : joniaya

Dato : 18-04-05 10:38

Det er garanteret fordi du mangler enten en java eller en shockwave afspiller.

http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash
Vælg Install now og følg instruktionerne.

Så har du shockwave afspilleren, nu til java-tingen.

http://java.com/en/download/download_the_latest.jsp

Vælg begin download og følg instruktionerne.

Når du er færdig, så genstart din maskine og så burde det virke :)

Kommentar
Fra : turia

Dato : 18-04-05 11:36

Hej. joniaya jeg bukker og takker, det hjalp.
mange tak for svaret.
M.V,H.
turia.