/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
MS-Office
#NavnPoint
sion 18709
refi 14474
Klaudi 9389
Rosco40 5695
berpox 5456
dk 5398
webnoob 4919
Benjamin... 4870
o.v.n. 4637
10  EXTERMINA.. 4373
Opbevaring af materiale
Fra : lehnemann
Vist : 335 gange
120 point
Dato : 16-04-05 08:24

Jeg har meget materiale om min hjemby - tekster, fotos m.m.. Det vil jeg gerne samle i en form for database, hvorfra jeg kan hente det via et søgesystem.
Tekster, som måske er avisudklip og ikke skrevet i Word, vil jeg gerne konvertere, så jeg som nævnt kan søge i al materialet via et søgeord.
Jeg efterlyser færdige programmer. Har ikke indsigt i selv at kunne lave programmer. Og det handler ikke om at lave en hjemmeside på nettet.

 
 
Kommentar
Fra : Teil


Dato : 16-04-05 09:09

Du må lære noget om databaser, begynd med access.


Kommentar
Fra : emesen


Dato : 16-04-05 13:49

Det er svært at planlægge og lave en rigtig database.
Access har nogle færdige databaser som måske kan bruges.
Du kunne lave det som en hjemmeside :::::: ikke på nettet men på din egen comp og evt. lægge det hele på en CD-rom.
For et HTML dokument kan alle læse også ud i fremtiden.
Når du arbejder med store dukumenter/materiale, så gem det i flere udgaver efterhånden som du bygger.



Du har følgende muligheder
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177428
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6407944
Brugere : 218877

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste