/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hjælp ang msn 7.0
Fra : carina94
Vist : 383 gange
100 point
Dato : 13-04-05 20:01

har lagt ny msn ind og alt køre men jeg kan ikke modtage billeder fx bmp og jps. men godt sende dem ud. har lagt et lille program kaldt ghost ind hjælper ikke. har også slettet msn og lagt den ind på ny. nogen der kan hjælpe??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-04-05 20:04

Det lille program Ghost er da et backup-program.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 13-04-05 21:37

hvornår har du hentet msn 7.0. De første der kom var en beta udgave hvori der var fejl. Min datter gjorde det samme og det virkede heller ikke ret godt. Jeg slettede det og hentede den færdige version og den fungerer perfekt. Du kan endog skrive med håndskrift hvis du installerer en lille tilføjelse

God fornøjelse

Fijala

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-04-05 22:14

hent den nyeste version - og find ud af hvilke version dine kontakter kører med , og kontroller at du ikke har sørget for at du ikke kan modtage filer ( det kan jo ske uden man tænker sig om i farten )

Kommentar
Fra : carina94

Dato : 13-04-05 23:03

de nævnte ting er afprøvet og det er ny version virker stadig ikke

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 14-04-05 01:44

Hej Carina94

Hvilken firewall kører du med? Kan huske jeg havde problemer med MSN mens jeg brugte ZoneAlarm, dengang jeg brugte Windows.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Dianalund
www.linux-svar.dk -- få gratis viden om Linux styresystemet gennem GRATIS månedligt nyhedsbrev

Kommentar
Fra : Realdevilx

Dato : 18-04-05 00:18

Det er fordi at Microsoft har blokeret visse typer af filer pga. der blev sendt vira via MSN Messenger.

Du kan hente et program som fjerner disse blokringer her: http://www.mess.be/pafiledb/pafiledb.php?action=download&id=620

Mvh. Realdevilx