/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Job tilbydes - forretningsbestyrer
Fra : domismik
Vist : 548 gange
50 point
Dato : 09-04-05 13:48

Jeg har et 130m2 forretningslokale ledigt i Næstved, som skal udnyttes til et eller andet...

Forretningen er beliggende på godt handelsstrøg, men jeg mangler idé til HVAD man kan sælge fra forretningen med rimelig succes.

Byen har ALLE nødvendige forretninger, men måske har DU idéen til noget der kan blive en succes.

Går du og drømmer om at starte for dig selv, men måske mangler lidt kapital, eller vil du være ansat med ansvaret for butikken, så sig til...

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 09-04-05 15:23

Du skal jo sælge eller udleje navigationsudstyr og tagbokse til bilen - nu kommer ferien- Næstved har garanteret alt undtagen en forretning der udlejer og sælger ferie udstyr, Gaskogeapparater, telte og hvad ved jeg.
(Jeg er selv ude over den erhvervsaktive alder)

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 09-04-05 15:39

Du skal lave en Tiger butik eller en Søstrene Grene butik. De går som smurt evigt og altid. Der kan du have meget unge piger ansat til en billig penge, og du behøver ikke være bange for at der bliver stjålet for de store beløb af varer.
Desuden behøver du heller ikke den helt mega store kapital for at komme igang. Du starter bare op med et lille lager og udvider så med din erfaring for hvad der først bliver revet væk.

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 09-04-05 15:40

Altså en 10 kr. butik. Det behøver jo selvfølgelig ikke at være en Grene eller Tiger, men blot dit eget navn.

Kommentar
Fra : domismik

Dato : 10-04-05 17:57

Både "Søtrene Grenes" og "Tiger" er repræsenteret i byen...

Laver man en sådan butik "i eget navn" skal man jo hele tiden have nye varer at sælge, og de kommer vel ikke "bare af sig selv..."

Sjovt nok har jeg selv tænkt på ferieudstyr, men dér er allerede flere alternativer i byen...

Flere inputs tak..

Og står du lige med IDÈEN og måske oven i købet vil stå for butikken, så sig endelig til !

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 10-04-05 20:10

Musikudstyr til biler+ navigationsudstyr, Bilstereo dvd o. s. v
Legetøj er der altid salg i, men der skal rækkes nogen flere enheder over disken end ved bilstereo,

Kommentar
Fra : Labtec

Dato : 15-04-05 13:08

Selvfølgelig sælger dametøj altid ligegyldigt hvor mange der er. Spørg selv min kæreste

Hvis du franchisede en Noa Noa eller lign, så er der garanteret succes. Men det er måske no for dyrt.

Kommentar
Fra : domismik

Dato : 18-04-05 10:26

Hej Labtec

Jamen jeg vil da gerne snakke lidt med din kæreste..
- hvis hun har erfaring indenfor dametøj, og måske oven i købet kan give nogle gode fif, ville det være guld værd - i det mindste at få en snak om tingene...

Noa noa er allerede i byen, men måske en tilsvarende kæde kunne komme på tale - etableringsøkonomien er ikke et problem, bare at kronerne kommer ind igen..

Du eller din kæreste er meget velkommen til at kontakte mig, brug domismik@ofir.dk

Kommentar
Fra : domismik

Dato : 30-04-05 14:08

Halløjsa igen

Tiden går, og vi mangler stadig "idéen" samt en person der kan tænke sig at stå for den daglige drift...

·domismik

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 15-07-05 10:03

Hvad med at kontakte progolf og sælge golfudstyr, eller du kan åbne en lille café.

Du kan også sælge Golftøj, altså poloer og lign. samtidi med du har butikken kan du jo også sælge dine vare via nettet.

Peter
www.golfhouse.dk

Kommentar
Fra : domismik

Dato : 24-07-05 22:17

Hmm...

Så skal man jo have forstand på golf...
- men et bud af de bedre...*S*

Lader den lige stå lidt endnu...

·domismik

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 26-07-05 11:37

Forstand på golf er da ikke et krav, Golf er den hurtigst voksene sport i Dk.

Ansæt studerende som spiller golf, de vil arbejde til mindste lønnen bare de kan købe udstyret til eget brug til indkøbspris.

Peter

www.golfhouse.dk

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 26-07-05 11:39

Hvis du har bolig lokaler til rådighed, kan jeg måske hjælpe i opstart fasen, skriv evt. en mail til kontakt på min hjemmeside.

Peter

www.golfhouse.dk

Kommentar
Fra : domismik

Dato : 21-09-05 23:43

Savner stadig inputs...

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 23-09-05 22:11

Du kan prøve og spørge på www.amino.dk , om der ikke er nogle iværksættere med nogle ideer, ellers som mangler lokaler..!

Held og lykke!

Kommentar
Fra : domismik

Dato : 01-01-07 21:24

Ville gerne lukke denne tråd, men hvorrdan gør man ?
- mit spørgsmål blev ikke besvaret...

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 01-01-07 21:54

Hvad har du så brugt lokalerne til...

Der er en knap ved dit navn der hedder anniler spørgsmål...

Peter

Kommentar
Fra : domismik

Dato : 08-01-07 23:14

Hej Peter

Tak for forsøget - men jeg kan nu ingen steder finde "annuler spørgsmål" - jeg er sikkert for dum...

Gider du prøve at forklare mig det HELT ud i pap ?

___

Lokalet har jeg solgt

Kommentar
Fra : domismik

Dato : 08-01-07 23:15

Ups - nu fandt jeg den...

Annuller spørgsmålet
Fra : domismik

Dato : 08-01-07 23:16

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål