/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Afbudsrejse
Fra : epidedymittis
Vist : 726 gange
24 point
Dato : 09-04-05 13:10

Min kæreste og jeg vil gerne ud at rejse en uge til sommer, men har ikke SÅ mange penge. Hvis man skal få de absolut billigste afbudrejser, hvordan skal man så gøre det? Er det muligt f.eks. at overnatte i lufthavnen, og så få en rejse i sidste sekundt meget billigt? Vil meget gerne høre nogle forslag!

Mvh Epi

Kommentar
Fra : Ravni

Dato : 09-04-05 13:53

det aller billgste er - hvis man kan klare sig selv - allerede nu at købe flybillet gennem rayenair f.eks fra Lübech til Milano 250 kr. i juni, juli mdr.
Derefter camping eller hostel

Vi har lige været afsted og kombineret rayenair og billig hotel Umbrien - kan anbefales

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 09-04-05 14:12

har du evt. et link til dem? er også interesseret

ellers prøv at se i www.dba.dk under rejser.... der er ind imellem nogen der ikke kan tage afsted i sidste øjeblik!

Accepteret svar
Fra : annettemor

Modtaget 34 point
Dato : 09-04-05 14:39

Hej

Gå på tv2 ttv side 500, der er der mange billige rejser. Vi fandt vores rejse der sidste sommer og gav kun 4900 for 2 voksne og 2 børn. Det var til Rumænien med et super hotel incl. morgenmad. Man kan også tage i lufthavnen tideligt om morgenene og så bare vente og håbe. Men bor I ikke tæt på lufthavnen er det lidt af en chance at tage da det ikker sikkert i kan komme afsted samme dag..
Held og lykke med det hele

Hej fra Annette

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-04-05 17:13

Prøv at checke denne side: http://www.0kr.dk/vis.php?kategori=10 der er flere gode tilbud om meget billige rejser.

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 13-04-05 15:17

Tak for svaret annettemor. Det ser lovende ud. Der skal jeg nok finde noget godt!