/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
outlook express & Norton
Fra : trals4
Vist : 319 gange
100 point
Dato : 09-04-05 00:18

Mit problem er at mit email program vil ikke sende eller modtage mails.
Men når jeg deaktivere norton internet security vil den gerne , jeg har chekket min firewall der er ikke noget der.
Problemet er pludselig opstået,der er ikke lavet om på nogle indstillinger.
mvh
trals4

Kommentar
Fra : trals4

Dato : 09-04-05 00:31

Der opstod en timeout under kommunikationen med serveren. Konto: 'pop3.dk', Server: 'pop3.mail.dk', Protokol: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC19

det er den besked der kommer

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-04-05 00:52

Prøv at lede efter denne fil i din postlagringsmappe og slet den: POP3UIDL.DBX
Du kan se hvor din post er lagret ved at åbne OutlookExpress - Funktioner - Indstillinger - faneblad Vedligeholdelse - Knappen lagringsmappe

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-04-05 01:02

Du skal have genstartet maskinen bagefter og er det ikke nok skal du hvis du har webmail adgang på din konto prøve ad denne vej for at se om der skulle ligge en stor eller defekt mail på serveren der laver blokeringen.
Det kan også være dit antivirusprogram der driller hvilket let skulleopklares ved at deaktivere virusskanneren.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-04-05 01:04
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-04-05 01:06

fejlkoden skyldes for det meste et lille problem i din antivirus software når du har automatisk skanning af indgående og udgående emails. Her er symantecs svar på fejlen:
gå i indstillinger og slå scan af ind og udgående mails fra -
fjern indholdsrude under vis - layout -
send/hent mailene -
genstart din pc - og husk at slå automatisk scanning af ind og udgående mails til igen i norton.

husk at scanne bagefter