|
| outlook express & Norton Fra : trals4 | Vist : 319 gange 100 point Dato : 09-04-05 00:18 |
|
Mit problem er at mit email program vil ikke sende eller modtage mails.
Men når jeg deaktivere norton internet security vil den gerne , jeg har chekket min firewall der er ikke noget der.
Problemet er pludselig opstået,der er ikke lavet om på nogle indstillinger.
mvh
trals4
| |
| Kommentar Fra : trals4 |
Dato : 09-04-05 00:31 |
|
Der opstod en timeout under kommunikationen med serveren. Konto: 'pop3.dk', Server: 'pop3.mail.dk', Protokol: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x800CCC19
det er den besked der kommer
| |
| Kommentar Fra : BjarneD |
Dato : 09-04-05 00:52 |
|
Prøv at lede efter denne fil i din postlagringsmappe og slet den: POP3UIDL.DBX
Du kan se hvor din post er lagret ved at åbne OutlookExpress - Funktioner - Indstillinger - faneblad Vedligeholdelse - Knappen lagringsmappe
| |
| Kommentar Fra : BjarneD |
Dato : 09-04-05 01:02 |
|
Du skal have genstartet maskinen bagefter og er det ikke nok skal du hvis du har webmail adgang på din konto prøve ad denne vej for at se om der skulle ligge en stor eller defekt mail på serveren der laver blokeringen.
Det kan også være dit antivirusprogram der driller hvilket let skulleopklares ved at deaktivere virusskanneren.
| |
| Kommentar Fra : BjarneD |
Dato : 09-04-05 01:04 |
| | |
| Kommentar Fra : miritdk |
Dato : 09-04-05 01:06 |
|
fejlkoden skyldes for det meste et lille problem i din antivirus software når du har automatisk skanning af indgående og udgående emails. Her er symantecs svar på fejlen:
gå i indstillinger og slå scan af ind og udgående mails fra -
fjern indholdsrude under vis - layout -
send/hent mailene -
genstart din pc - og husk at slå automatisk scanning af ind og udgående mails til igen i norton.
husk at scanne bagefter
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|