/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
IMB Thinkpad R51 ledningsløs netværk
Fra : hans_ussing
Vist : 510 gange
220 point
Dato : 08-04-05 15:56

Hej
Min PC er snart et år gammel og det har virket til for nylig. Nu kan jeg ikke komme Internettet via ledningsløse netværk, da IBM Acces Connections ikke kan få forbindelse. Jeg har talt med IBM og de gav min en link via ibm.com, så jeg kan opdater softwaren på tpad-matrix. Men det hjalp heller ikke, der er fuld forbindlese på netværket, så fejlen er på PCern.

Der er også fuld forbindelse til Internettet via et normalt stik til ADSL.
Er der nogen der kan hjælpe mig?

Hilsen
Hans

Kommentar
Fra : hans_ussing

Dato : 11-04-05 09:06

Er der ikke nogen der selv har prøvet det på en lignende bærbar?

Hilsen
Hans

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 17-05-05 18:35

Nej, har jeg ikke... Prøv at opdatere firmwaren på routeren!