/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
hotmail fejl
Fra : Jonner2be
Vist : 772 gange
192 point
Dato : 07-04-05 11:31

Når jeg åbner www.hotmail.com og går ind på min konto, står der nederst "Udført, men med fejl på siden" og senere "Der opstod en fejl på siden".
Og så er der problemet: Jeg kan ikke åbne mine mails, og jeg kan ikke slette mails, som jeg ikke vil have. P.t. ligger der altså 12 mails i min indbakke, hvoraf jeg kun vil have halvdelen af dem, plus at jeg meget, meget gerne vil læse en mail, som ligger i "uønsket e-mail", men som jeg ikke kan flytte over i indbakken. Mails i den mappe bliver jo slettet efter et vist antal dage!!!!
Så... Er der nogen, der har oplevet det samme? Og i så fald: Hvad gjorde du ved det? Jeg er efterhånden temmelig desperat, så enhver hjælp vil blive modtaget med kyshånd!

Kommentar
Fra : cdripper

Dato : 07-04-05 11:35

prøv at slette dine cookies

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-04-05 11:36

Det må jo være på serveren det er galt, men hvis du har en anden mailadresse så videresend de mails du vil gemme til den adresse, så får du da løst det akutte problem.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-04-05 11:45

Jeg har oplevet det samme på hotmail.

Der var ikke andet at gøre end at vente på at det gik i orden igen.

Det er den server, som du er koblet til der er eller har været noget galt med.

Du må vente, men i hvor lang tid har du haft problemet?

Jeg oplever det nogle gange, men det er gået i orden af sig selv. Den lægnste tid jeg har ventet har været 5 - 6 timer.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-04-05 12:10

Mails i "uønsket e-mail" bliver slettet efter 5 dage.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-04-05 12:47

Har osse været ude for det! Blev nødt til at gå ind under Indstillinger > Personlig og Sprog og skifte over til Engelsk et par dage!

Kommentar
Fra : jegerper

Dato : 07-04-05 18:05

Kan du ikke inde i mappen Uønsket Post, markere nogle af mail'sne som det ikke uønsket mail. Det kan jeg. Har du opgraderet din hotmail.

Kommentar
Fra : Jonner2be

Dato : 08-04-05 18:59

Det er ikke noget der har stået på i et par dage, det har faktisk været sådan i cirka 6 måneder. Jeg har også lige formateret min computer her i sidste uge, men det hjalp heller ikke på sagen. Selv uden nogle cookies i min cookies/oversigt/temp/Temporary Internet Files så er det stadig ikke lykkes at komme ind på mine mails via af hotmail. Jeg har to mail-adresser den ene er en gamle en som heller ikke virker, men den virker dog via Outlook Express, men det gøre min anden email ikke, fordi den er ny og hotmail har lavet noget med at man skal betale for at bruge Outlook/Outlook Express på de ny oprettet hotmails accounts. Det hjalp desværre heller ikke da jeg skiftede sproget.
Her er min computer;
(CPU) 1-AMD , 1399MHz, 256KB (Netværk) #1 (SURECOM EP-320X-S 100/10M Ethern (10Mb/s) 4.47MB In, 1.15MB Out) (OS) Windows 98 (4.10 - 2222) (Skærm) 1280x1024 32bit (GFX) NVIDIA GeForce4 MX 440 (RAM) 162/256MB (63.28%) (HD: C) 38.15GB
Som i kan se skulle der ikke være noget problem med at kører en simpel hjemmeside som hotmail. Jeg har været på den med en anden computer, så jeg ved det er noget med min computer den er galt med!
Jeg mistænker to;
1. Jeg kører med windows 98
2. Jeg har ikke kørt windows update på den, for så fucker min computer op! Jeg kører med en driver ved navn; "NVIDIA Windows 95/98 Display Driver 28.32" som jeg mistænker for at jeg ikke må kører de nye opdateringer til explore eller windows, for hvis jeg gør det så kan min computer ikke starter og den kræver formatering! (har prøvet det 3 gange i alt!)

Er der nogle idéer til hvad jeg nu kan gøre?

Accepteret svar
Fra : jjen

Modtaget 192 point
Dato : 24-07-05 17:33

installer xp

Godkendelse af svar
Fra : Jonner2be