/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Viasat
Fra : Mosebaek
Vist : 305 gange
50 point
Dato : 06-04-05 20:31

Hej.
Er der nogen der kan give mig et godt råd,angående Viasat.Deres lo.....receiver er gået alt kødets gang.Vi har talt om længe at opsige vores abonnement med Viasat (alt for ringe udsendelser).Men det er lettere sagt end gjort.Godtnok har de en såkaldt service tlf.nr.Men man kan sidde i timevis uden at komme igennem,og jeg gider ikke mere at være til grin for dem.Så er der deres hjemmeside,det er lavet så snedigt at mens der er masse af muligheder for køb af abonnement,er det total umuligt at opsige et.Der er ganske enkelt ikke skyggen af en mail adresse,så man evt. kunne skrive til dem.Er det lugten af bondefangeri,jeg fornemmer.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 06-04-05 20:33

Sådan kan du slippe ud af Viasat´s kløer http://www.fbr.dk/raad/forbruger/alle/viasat/

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-04-05 20:36

Ja, de er nogle gennemførte snotrøve, der KUN tænker på at lokke folk i fælden. Men brug jakjoe's link.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 60 point
Dato : 06-04-05 20:49

Du er ikke alene...hvis du ikke kommer ud af det.

http://home.broadpark.no/~hduklet/

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-04-05 21:01

jakjoe - At ejeren at den seneste hjemmeside kalder sin side "Fcuk" hvor han jo helt tydeligt mener "Fuck", er jo ikke et bevis på at han eller hans meninger har nogen værdi? Jeg har tidligere fortalt her på Kandu at stavning er vigtigt. Jeg er også blevet skældt ud for det. Men hvis man laver en hjemmeside, hvor selve overskriften er stavet forkert, kan man da heller ikke regne med at blive taget alvorligt. Så HUSK check jeres stavning. Det ER ikke ligegyldigt. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-04-05 21:47

Jeg takker jer alle for hjælpen.Det var både flot og hurtigt.

Venlig hilsen Mosebaek.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-04-05 22:16

Mosebaek - Tak for takken. Men sådan fungerer tingene ikke herinde på Kandu. Vi er alle glade for Tak, men du skal også lukke dit spørgsmål.

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at spørgsmålet er lukket. Man vil altid kunne læse dit spørgsmål, men kommentarerne og det accepterede svar skal købes. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

P.S.: Så er det jo helt op til dig om du vælger jakjoe eller mig.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-04-05 22:55

Tak for svaret jakjoe.Jeg ville også gerne ha`givet stjerner til Arne.Men som i nok kan konstatere,er jeg ikke helt stiv endnu til at bruge Kandu.Jeg synes faktisk det er noget indviklet.

Nå men venlig hilsen fra Mosebaek.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 06-04-05 22:58

Jeg siger tak.

Håber du ret nemt vil kunne sige dit abonnement op.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-04-05 23:05

Tillykke med dine point jakjoe. Du ved hvordan man deler. Hilsen AJ