/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Vil ikke sende vedhæftet exe.fil
Fra : Mette_Dyhr
Vist : 633 gange
100 point
Dato : 06-04-05 13:31

Jeg har i Outlook samt Gmail forsøgt at sende en Flash tegnefilm.
Når jeg vedhæfter filen får den et, .exe, hæftet på sig og så vil
Outlook og Gmail, af sikkerheds årsager ikke sende dem!
Jeg har været inde og klikke på filens egenskaber og der står der
at det er et program - men det er det altså ikke. Det er nok mere
en projektor der i sin tid er lavet.
Har været inde og kigge i mine sikkerhedsindstillinger, men kan ikke
finde ud af hvor der skal gøres noget hvis det er dér der skal gøres noget.

Mette

Accepteret svar
Fra : birger100

Modtaget 110 point
Dato : 06-04-05 13:41

hej,
Jeg vil tror at du kan løse problemet ved at pakke filen ned med et pakke program. feks winzip.
Så burde den kunne sendes.
mvh
Birger

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 13:41

Du skal omdøbe den med et andet "efternavn", bede modtageren døbe den tilbage efter den er modtaget. Så duer det!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 13:43

Den simpleste er at omdøbe. Vi skal sommetider udveksle exe filer med en programmør, så vi kender bøvlet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-04-05 14:12

lidt mere enkelt kan dine sikkerheds indstillinger være sat for højt lige hvad det angår - det kan du jo kigge på

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 06-04-05 15:20

Det er lykkedes mig at sende filen som zippet og en extra der er komprimeret med StuffIt.
Nu håber jeg det virker i modtager enden hvor der er en Mac!

Jeg kunne ikke komme til at døbe den om i mailen (curseren hopper over)og i Stifinder er muligheden der slet ikke,
det ville ellers være en praktisk ting at kunne.
Hvordan gør I det 3773?
Håber I vil svare selvom jeg gi'r pointene til Birger 100.

Tak for hurtige svar.

Godkendelse af svar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 06-04-05 15:21

Tak for svaret birger100.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-04-05 15:29

Næ næ

Kommentar
Fra : Mette_Dyhr

Dato : 06-04-05 15:37

Nogle går i meget små sko.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 10-07-05 12:14

kopiere filen ud på skrivebordet, der kan du omdøbe den, flot du ville svare 3773.

hmm.

Peter