/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Skal have taget nogle billeder....
Fra : SiaIce
Vist : 394 gange
20 point
Dato : 06-04-05 12:13

Jeg vil gerne have taget noget pæne prof billeder og var inden hos en
fotoshop igår, men det kostede 800,- for at få taget billede af sin hund!
Er det normale priser for sådan noget? Nogle der evt. kan anbefale et
godt sted at få taget billeder? Har også overvejet at opsøge en privat
(amatør) fotograf, men ved ikke om det er bedre/billigere.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 06-04-05 12:16

Hej.
Jeg er selv amatør fotograf med mange ret gode billeder i rygsækken :)
Desuden er min gode ven også fotograf og vi kan hjælpe dig hvis altså du og din hund kommer til Hørsholm

Ring til mig hvis du vil have gjort det BILLIGT!
fidusen

Kommentar
Fra : SiaIce

Dato : 06-04-05 12:27

Det er sådan set ikke min hund der skal være model....
Jeg skal have taget billeder af nogle tekstiler.....
Men der er jo lidt langt fra kbh til Hørsholm.....

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 06-04-05 12:36

tekstiler eller hund det er detsamme vil jeg tro

Hørsholm ligger ca. 15 minutter fra kbh i bil! men vi kan da lige tale om det hvis du ringer...skal da nok kunne findes en løsning på dette!

ellers held og lykke

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 06-04-05 13:43

Du vil have prof billeder men ikke betale prof pris?

Jeg vil gerne gå i Armani habit og betale H&M priser kan du se sammenhængen?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-04-05 14:12

Mange gode initiativer går i stå fordi man starter med at det skal være helst gratis. Du skal sætte tingene i forhold til hvad du selv regner med at tjene på de tekstiler når de bliver præsenteret pænt af en prof. fotograf.
Jeg syntes at 800 kr. lyder meget billigt for en billedserie, men du kan da prøve at kontakte denne http://www.arvostudio.dk/ men er meget sikker på at de ikke kan gøre det billigere. Det er en prof. fotograf og udover jeg kender vedkommende har jeg intet med dem at gøre.

//bentjuul

Kommentar
Fra : SiaIce

Dato : 06-04-05 14:23

jeg er ikke ude efter noget gratis..... jeg ved da godt at ingen gør
noget gratis...... Jeg synes bare mit eksempel med 800,- for 2 billeder
er for dyrt..... kald mig bare nærrig!

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 06-04-05 14:50

SiaIce... jeg syntesogså det er alt for dyrt... Men jeg syntes altså ikke der er noget galt i at finde alternativer og man kan fame spare mange penge i livet hvis man tænker alternativt... det ved jeg alt om eftersom jeg selv er tidligere kræmmer

Kommentar
Fra : SiaIce

Dato : 06-04-05 15:43

Hej Frk. Fidus

Jeg står og skal ud af døren, men jeg giver dig et kald i morgen
hvis det er i orden så kan vi jo lige snakke om det
Nogen særlig tid jeg kan traffe dig bedst på?

Kommentar
Fra : kj

Dato : 06-04-05 16:21

Jeg synes ikke 800,00kr. er højst rimeligt, er selv fotograf af uddannelse, men har arbejde med andet i 32 år. Tænk på en proff. har udgifter til lokaler, dyrt udstyr, m.m. evt. personale. I den forbindelses vil jeg gætte på at vedkommende har taget minimum for en times arbejde + materialer, 600,00 kr. i timen til dækning af det hele er ikke mange penge set i forhold til investeringerne + stats og arbejdsmarkedsafgifter, som man jo hænger på hvis man er reg. som selvstændig. Jeg vil enda mene at det enda er en lav timeløn, jeg kender servicefolk det tager 1000 - 1200 kr. i timen, og det gælder også evt. kørselstid.

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 06-04-05 19:15

Du ringer bare...

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 07-04-05 06:24

En blikkenslager bliver tilkaldt for at reparere en keddel på et dampskib, han bruger lidt tid på at gå rundt i maskinrummet og lytte til det store apparat der arbejder, til sidst tager han en hammer frem, placerer et slag på en ventil, og straks begynder hele maskineriet at arbejde efter hensigten.

Han går hjem og dampskibsselskabet modtager en regning på 1000 $, kaptajnen mener det er lige i overkanten og udbeder sig en specifikation af regningen.

Et slag med en hammer 5$
At vide hvor man skal slå 995$

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 26-05-05 15:25

Hej SiaIce...

endelig har jeg fundet dig igen...har forlagt dit nr. og vil vide om du stadig behøver hjælp til bilerne. Har fået købt udstyr så jeg selv kan klare opgaven.

MVH FIDUSEN