/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express kan ikke starte op !!!
Fra : toje
Vist : 308 gange
100 point
Dato : 05-04-05 08:40

Jeg har et problem med Outlook Express når jeg via en hjemmeside vælger et email-link så kommer express med en fejlmeddelse om at mail-klienten ikke er installeret korrekt og den starter så ikke op. Jeg kan godt på en anden pc'er med outlook express bruge denne funktion, er der nogen der har et forslag til at løse dette problem. ??

Kommentar
Fra : bne

Dato : 05-04-05 09:14

Outlook Express (OE) er nok ikke sat op som 'standard mailprogram'......
Denne opsætning sker i Internet Explorer, under 'Tools' 'Internet Options' 'Programs' (jeg kan ikke lige huske de danske betegnelser..)

Kommentar
Fra : toje

Dato : 05-04-05 09:18

Hej bne!!

Det har jeg kontrolleret outlook express er sat som standard mailprogram