/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Haallloooo arlet vil du lige checkke den~
Fra : Qualiman
Vist : 502 gange
100 point
Dato : 04-04-05 18:43

Hej min Pc er gået kraftigt ned i hastighed

Logfile of HijackThis v1.97.7

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\Program Files\Executive Software\Diskeeper\DkService.exe
C:\WINDOWS\System32\inetsrv\inetinfo.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\Firewall\PavFires.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\pavsrv51.exe
C:\WINDOWS\System32\tcpsvcs.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\AVENGINE.EXE
C:\WINDOWS\System32\snmp.exe
C:\WINDOWS\System32\mqsvc.exe
C:\WINDOWS\System32\mqtgsvc.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Program Files\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Program Files\SiSoftware\SiSoftware Sandra Standard 2004.SP2b (Win32 x86)\sandra.exe
C:\WINDOWS\System32\dllhost.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\apvxdwin.exe
C:\Program Files\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\pavProxy.exe
C:\unzipped\hijackthis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = 127.0.0.1
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Program Files\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: (no name) - {9394EDE7-C8B5-483E-8773-474BF36AF6E4} - C:\Program Files\MSN Apps\ST\01.02.3000.1002\en-xu\stmain.dll
O2 - BHO: (no name) - {BDBD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Program Files\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.4000.1001\da\msntb.dll
O3 - Toolbar: MSN - {BDAD1DAD-C946-4A17-ADC1-64B5B4FF55D0} - C:\Program Files\MSN Apps\MSN Toolbar\01.02.4000.1001\da\msntb.dll
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPLpr] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPLpr.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SynTPEnh] C:\Program Files\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SiS Tray] C:\WINDOWS\System32\sistray.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [SiS KHooker] C:\WINDOWS\System32\khooker.exe
O4 - HKLM\..\Run: [InCD] C:\Program Files\Ahead\InCD\InCD.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ESB] C:\WINDOWS\System32\ESB.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Program Files\Java\j2re1.4.2_04\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [MessengerPlus3] "C:\Program Files\Messenger Plus! 3\MsgPlus.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PCTVOICE] pctspk.exe
O4 - HKLM\..\Run: [OEM32 Tools] sres32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinAC v4] klsuicbn.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SCANINICIO] "C:\Program Files\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\Inicio.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [APVXDWIN] "C:\Program Files\Panda Software\Panda Antivirus Platinum\APVXDWIN.EXE" /s
O4 - HKLM\..\Run: [msnappau] "C:\Program Files\MSN Apps\Updater\01.02.3000.1001\da\msnappau.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [DiskeeperSystray] "C:\Program Files\Executive Software\Diskeeper\DkIcon.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [RAM Idle Professional] E:\Program Files\RAM Idle\RAM_XP.exe
O4 - HKLM\..\Run: [GDMgr] C:\WINDOWS\system32\GDSys\gdmgr.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [OEM32 Tools] sres32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Windows Driver] winxpdriver.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [WinAC v4] klsuicbn.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [WinAC v4] klsuicbn.exe
O4 - HKCU\..\Run: [OEM32 Tools] sres32.exe
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Program Files\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Startup: Webshots.lnk = C:\Programmer\Webshots\WebshotsTray.exe
O4 - Global Startup: Acrobat-assistenten.lnk = C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0\Distillr\acrotray.exe
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office10\OSA.EXE
O4 - Global Startup: NetBehaviour.lnk = ?
O4 - Global Startup: Phone Connection Monitor.lnk = C:\Program Files\Sony Ericsson\Mobile\audevicemgr.exe
O8 - Extra context menu item: Åbn billede i &Microsoft PhotoDraw - res://C:\PROGRA~2\MICROS~2\Office\1030\phdintl.dll/phdContext.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Messenger (HKLM)
O12 - Plugin for .spop: C:\Program Files\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 04-04-05 20:17

kunne tyde på du har orm

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 04-04-05 20:25
Kommentar
Fra : dabj

Dato : 04-04-05 21:02

Vil du fange Frank Arlet så prøv på hans hjemmeside

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-04-05 22:37

Du har ihvertfald en variant af spybot ormen sres32.exe

Kommentar
Fra : Qualiman

Dato : 05-04-05 07:51

Jeg har kørt stinger uden resultat

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 05-04-05 10:48
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 05-04-05 10:53

og tag lige og gå ind på www.arlet.dk "har du fået virus/TROJAN/en langsom com/besøg af blaster der er en del hjælp at hente

Annuller spørgsmålet
Fra : Qualiman

Dato : 29-03-06 17:47

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål