/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lydinstillinger forsvinder...
Fra : reneholm
Vist : 607 gange
100 point
Dato : 04-04-05 16:31

Hvordan kan det være at lyden ¨på min pc forsvinder, har lige lavet en formattering og geninstalleret, men ofte når jeg enten genstarter eller efter at have kørt med feks. windows media player forsvinder lydkortet, kan jeg se hvis jeg går i kontrolpanelet og kigger under lydinstillinger...

Jeg har af mange omgange installeret driverne til det men lige lidt hjælper det, inden min formattering var der ingen problemer..

Kører XP pro

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 16:33

god ide at huske at gemme indstillingerne og derpå genstarte så tror jeg på de sidder fast - det er i hvertfald min fremgangsmåde.

er du sikker på der ikke er noget galt ????

Kommentar
Fra : reneholm

Dato : 04-04-05 17:00

hvad skulle være galt???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-04-05 17:01

tjah det er jo et godt spørgsmål og det kan jeg ikke svare på - men normalt forbliver lydene hvor de skal være efter brug af anvend og genstart for visse

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 04-04-05 20:39

har du onboard lydkort? hvis ja, har du så også har sat et lydkort i ?
gå i bios og se om onboard lyd er sat til off

Kommentar
Fra : reneholm

Dato : 22-04-05 18:24

Jeg ved ikke hvad der skete men nu virker det igen.. tror det var mit virusprogram der lavede en masse bøvl så har slettet det og inst. et andet :)