/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
msn - bloker person.
Fra : NielsPT
Vist : 948 gange
50 point
Dato : 04-04-05 13:37

Hej

Hvis jeg sletter og blokerer en person fra msn, vil vedkommende så kunne se at han/hun er blevet blokeret af mig? Eller vil jeg altid bare stå som 'offline' for personen?

Mvh Niels

Accepteret svar
Fra : CCjunior

Modtaget 60 point
Dato : 04-04-05 13:40

du vil stå som offline..

Godkendelse af svar
Fra : NielsPT

Dato : 04-04-05 13:47

Tak for svaret CCjunior.
Og tillykke med prøven samt ringen!!

Kommentar
Fra : 1975

Dato : 04-04-05 13:50

Hvis vedkommende går ind i "Preference" og så i "Privacy" kan man se en liste over personer som har tilføjet en selv til listen. Så vil vedkommende kunne se at du har slettet personen.

Hvis du ikke vil have at vedkommende opdager at du ikke gidder snakke med den mere så må du nøjse med at blokere den.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 04-04-05 13:51

Taktak..

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 04-04-05 13:54

Okey 1975.

Vedkommende kan nok ikke finde ud af at gøre det som du beskriver, så jeg sletter og blokerer..
Men tak for kommentaren.

Mvh Niels