/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
M4a filer i mediaplayer? Eller hvor?
Fra : palle22
Vist : 712 gange
100 point
Dato : 03-04-05 23:14

Hejsa
Jeg har nogle sange i m4a format, som jeg gerne vil afspille. Jeg er glad for windows mediaplayer, fordi jeg synes dets bibliotek er dejligt overskueligt. Men der kan jeg ikke afspille sangene, den finder dem ikke engang når den sættes til at søge efter sange...
Winamp er jo en mulighed, men der roder sangene rundt i biblioteket, de ligger ikke engang i den korrekte rækkefølge på hvert enkelt album...
Nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 03-04-05 23:32

Læs dem ind i Winamp og konverter dem til MP3 eller WMA. Voila, så kan du afspille dem i Wmp.

Accepteret svar
Fra : vixen

Modtaget 100 point
Dato : 04-04-05 10:52

Husk at hver gang du konvertere dem bliver kvaliteten dårligere.
Itunes kan spille mp3 og mp4. Du kan downloade programmet gratis her:
http://www.apple.com/itunes/download/

Godkendelse af svar
Fra : palle22

Dato : 04-04-05 17:14

Tak for svaret vixen.

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 04-04-05 20:38

Selv tak. Jeg er selv ret glad for programmet, jeg har små 4000 sange liggende (alle mine cd'er, som jeg har pakket ned i kælderen nu!!) Det er virkelig et godt program.

P.s. husk at lave backup, også af de lister du evt. måtte lave.