/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Slut med 4 kr på Den blå avis?
Fra : Fuzzton
Vist : 472 gange
50 point
Dato : 03-04-05 11:19

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 03-04-05 11:29

Hvad mad at gå på dit lokale bibliotek. Der kan du læse det hele gratis.
Memuel

Kommentar
Fra : Fuzzton

Dato : 03-04-05 11:32

Vilk du være rar at læse spørgsmålet igen?

Kommentar
Fra : babee

Dato : 03-04-05 11:40

ja det ser sådan ud men du har ret førhen kunne man købe en enkelt annonce. det er da skide irriterende at man ikke kan det mere. !!

Accepteret svar
Fra : solgaard

Modtaget 60 point
Dato : 03-04-05 12:04

ja det mindste du kan købe er 24 timer..

mener da engang at det kun kostede 2,-kr at få vist en annonce..hvilket nummer skal du ha.? jeg har hele denne uge..

jeg må bare ikk skrive nummeret herinde..

Godkendelse af svar
Fra : Fuzzton

Dato : 03-04-05 12:11

Tak for svaret solgaard.

Synes det er for ringe at det skal koste 12,- ...

Du må gerne hente oplysningere for mig. 12 kr jo ikk alverden men lige i denne her henseende synes jeg DBA presser citronen!
Min email er bajerfar@tiscali.dk. Hvis du lige smider en mail, kan jeg sende dig oplysninger.