/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
norton system works problem
Fra : abella
Vist : 350 gange
100 point
Dato : 02-04-05 16:49

hej
vi kører norton systemworks 2003 og har et lille problem vi ikke kan løse.

Under norton cleansweep, Fast & Save Cleanup ligger der 120 kb der kan gøres fri fra c drev, men ligemeget hvad vi gør så flytter de sig ikke. Det svinger mellem 80 og 120 kb og burde kunne fjernes.

hvad gør vi, for at fjerne dem eller gør vi mon noget forkert ?

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 02-04-05 17:11

Det er i orden der kan ikke kom ned på nul. Jeg har ogsa system works fra 2002 og har meget sjælden været på nul.

Kommentar
Fra : me67

Dato : 02-04-05 17:47

Hej "abella"

Jeg bruger selv Norton SystemWorks 2003 og kan fortælle at jeg altid har et sted mellem 120-140 kb som ikke kan slettes.

Det er noget som den bruger til noget "Internet History" og som åbenbart ikke kan slettes.
Så jeg tror ikke du skal være så bekymret for at de ligger der - det ser ud til at det bare skal være sådan.

Venligst Me67

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-05 18:10

hmm - jeg bruger også systemworks og har lagt mærke til at det kun er ind i mellem man ikke kan fjerne lidt filer der - kender ikke årsagen der også har irriteret mig - så følger lige med her

jeg er nu ikke sikker på de SKAL være der - men det er der måske en eller anden der med sikkerhed kan sige. (tror egentlig heller ikke det er noget problem som sådan)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-04-05 19:45

Hvis de ca. 120 kb ikke har noget med virus og spyware, så er 120 kb kun en brøkdel af den plads som er på nutidens harddiske.
Som du også kan læse, har de andre det samme lille problem. Så den smule plads behøver du ikke at bekymre dig om, da det er så minimalt, at det sjældent vil have nogen betydning.

LEV MED DET - Hvorfor bekymre sig om så små problemer?