/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hvor kan jeg faa lavet systemnogle
Fra : martinus8
Vist : 612 gange
128 point
Dato : 02-04-05 10:19

Jeg er flyttet ind i et nyt hus, og har mistet min systemnoegle. Der er inge jeg kan kontakte saa man kan bestille en ny.

Hvor kan man faa lavet en kopi.

Jeg bor i Kobenhavn.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 10:33

For at få lavet en kopi, skal du jo have noget at kopiere. Hvis du har mistet din nøgle, hvad vil du så have lavet en kopi af?

Kommentar
Fra : 1975

Dato : 02-04-05 10:42

hvor mange låse skal din nøgle passe med?

Hvis det er mange som også har med andre ejere at gøre tror det bliver svært.

Hvis det kun er dig selv der bruger systemnøglen, fx til haveskur, vaskekælder hoveddør og postkasse, så tror jeg du kan henvende dig til en låsesmed. Dine låse er så mindst 6 stiftede og han kan så indstille dem.

Men spørgsmålet er om det er besværet værd og det er nok også dyrt.

Hvis du bor i et boligkompleks kan det sagtens være at viceværten eller varmemesteren kan hjælpe dig.

Held og lykke :)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-04-05 10:47

1975 - Martinus skriver at der IKKE er nogen han kan kontakte for at få lavet en ny.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 138 point
Dato : 02-04-05 10:51

I København må der da være en nøgle/hælebar som kan lave en nøgle.

Hvis du ikke selv har en nøgle har du så enten et stykke papir med "koden" eller du har fået et kort på størrelse med et kreditkort?

Under alle omstændigheder skal du kunne bevise, at du har ret til at få lavet en ny nøgle.

Hvor i København bor du (distrikt)?

Hilsen ans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-05 11:24

ans har ret - er det en privat systemnøgle har du afgivet privatoplysninger og kan få den igen ved henvendelse - de fleste vil kræve du kan dokumentere hvor og hvornår den er købt i starten.
prøv hos dem her - de er måske i stand til at finde dine oplysninger hvis du kan huske hvor du først fik nøglen
Mejlshede Låse/nøgler
Nørrebrogade 84
2200 København N
tlf. 35 39 39 39

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-05 14:08

arne 10:4 - jo men hvis det ikke er forsinket aprilsnar så er det jo muligt at spørger ikke ved hvor det kan gøres

Godkendelse af svar
Fra : martinus8

Dato : 08-04-05 11:57

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-04-05 12:07

Selv tak

Hilsen ans og god week-end