/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
arne.jakobsen
Fra : ans
Vist : 465 gange
1 point
Dato : 01-04-05 16:24

Du kan slette dit spørgsmål og skrive et nyt.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-04-05 16:27

Ved jeg godt ans, men der skal nu nok komme nogen der vil lege med. Det plejer der når der udloves point i en Sweepstake.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 11 point
Dato : 01-04-05 17:00

ans. Jeg nåede gudskelov at slette mit spørgsmål før nogen svarede på det. Det viser sig nemlig at det DR2 sender kl. 18:20 er en forskudt udsendelse. Kampen blev spillet i formiddags. SHIT. Undskyld at min fejltagelse kostede dig et point, men du får jo mindst 50 af mig når jeg lukker Lykønskningstråden.

P.S.: Michael Maze tabte og er dermed ude af årets EM. Alle danske kan dog glæde sig over at vi vandt Hold-EM.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-04-05 17:10

Jeg har netop hørt det i radioen. Det ene point fra mig gør ikke noget.

Så godt at du havde slettet dit spørgsmål.

Der er stadig en dansker videre, så må vi jo håbe at det går bedre for ham

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 01-04-05 17:11

Tak for svaret arne.jakobsen.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 01-04-05 18:33

utroligt at 'arne.jakobsen' stadig får så !%#!ing meget opmærkshed her inde. Jeg har været væk i over 3 måneder og stadig ser man hans navn under Seneste 25 spørgsmål. :S

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-04-05 18:38

ting27

Jeg gav bare et råd om at slette et spørgsmål. Det ville jeg have gjort uanset brugerens profil

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-04-05 18:45

ans - Vedr. profil så læs lige ting27's - Den er der da ingen tænkende mennesker der kan tage alvorligt. Lige så pjattet og useriøs ting27's profil er, lige så lidt kan man lægge i ting27's meninger om mig. ting27's har været borte i 3 måneder og har altså ikke fulgt med i nogen udvikling på Kandu. Alligevel tillader ting27 sig at have en mening om mig. Det er jo sygeligt.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 01-04-05 18:53

wow ja.. w000000000000000t.. MEGET sygeligt.. hehe :D

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 02-04-05 00:36

Igen en enestående nedgørelse af andres profil. Gid du en dag lærer at der andre på denne klode end dig aj

Og hold kæft, hvor jeg nyder, at profiler endelig indser, at du ikke er andet end én pestilens for dine omgivelser, samt giver dig tilbage af samme skuffe, som du har fået lov til at praktisere alt for længe her på kandu *G*

Ans---> mange gange tillykke med præmien lækkert vi stadig har brugere her på kandu, der magter både at være seriøs, samt ha' en humor som din! ..

Der går fterhånden længe imellem, at man støder på typer som dig, der forstår, at kandu kan bruges til både at være seiøs og besidde én enestående humor

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-04-05 16:16

Hej creamy

Nu ved jeg ikke og jeg skal være eller

Nå jeg vælger at være

Tak for de søde ord.

Nu vil jeg så prøve at finde ud af det, der står mellem linierne

Hilsen ans