/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Økonomiske nøgletal 2006-
Fra : gummianden
Vist : 502 gange
200 point
Dato : 29-03-05 11:49

Er der nogen herinde der er skarp nok til at finde økonomiske nøgletal? vi mangler tal for udviklingen i privatforbrug (procentvis stigning), væksten i de generelle forbrugerpriser, og væksten i den generelle timeløn. Alt sammen for årene 2006-2008. Ved det er en svær opgave, så der er 200 point til den der kan finde det.

Kommentar
Fra : hans_ussing

Dato : 29-03-05 12:17

Jeg vil først gå ind på http://www.dst.dk/Statistik/seneste.aspx, her er de nye nøgletal for alt hvad du skal bruge.

God fornøjelse.

Hilsen
Hans Ussing

Kommentar
Fra : gummianden

Dato : 29-03-05 12:40

Ja, det må jeg give dig. Den side rykker igennem, hvis det er gamle tal man vil have. Jeg har endnu ikke kunne finde noget om den forventede udvilking for 2006-2008, som er det jeg leder efter, ifølge mit spørgsmål... Er det mig der mangler evner, eller findes dette ikke?

Kommentar
Fra : hans_ussing

Dato : 29-03-05 12:53

Hej igen
Jeg har haft meget glæde af oplysninger på Danmarks Statistik, på hver side står der, hvem som har ansvaret for oplysninger, så vi siden ikke kan oplyse kan du skal bruge, kan du forsøge at ringe til den ansvarlige.

På denne side er det Jesper Christensen, 3917 3645, epost: JCH@dst.dk

Hilsen
Hans

Kommentar
Fra : jakjoe