/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Trådløst netkort til bærbar Compaq 705EA
Fra : villum53
Vist : 444 gange
50 point
Dato : 28-03-05 21:16

Jeg har en tre år gammel bærbar Compaq 705EA, som jeg gerne vil købe trådløst netkort til.

Er der nogen, der ved, hvor jeg kan se på computeren, hvilket kort, der passer til den? (eller er den simpelthen bare kompatibel med alle slags PCI-kort)

Kommentar
Fra : severino

Dato : 28-03-05 21:59

Hvis du har manualen til de maskiner, så må der stå noget om hvilken type kort du kan sætte ind i siden på dem, HVIS der altså er en PCMCIA port.

(For man gemmer da manualerne til det udstyr man har ! - Gør man / gør man ikke?)

Kommentar
Fra : villum53

Dato : 28-03-05 23:52

hvis jeg havde manualerne hos mig, så havde jeg nok ikke forstyrret fællesskabet med mit spørgsmål - men tak for de formanende ord.

jeg må igennem flyttekasserne...

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-03-05 00:23

Prøv at søge lidt på ex. Yahoo med ordene " +compaq +705EA +manual " - evt. tilføje flere ord der er relevant for modellen, så kommer du sikkert tæt på noget brugbart.

Jeg kender godt det med flytterod! Jeg hader det. Og alligevel bør man flytte en gang om året, så får man smidt en masse ud, som man ikke har brug for.

Kommentar
Fra : villum53

Dato : 29-03-05 22:37

Jeg fandt svaret på mit eget spørgsmål.

http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c00065819.pdf