/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Klare Blinklys
Fra : Free0wn
Vist : 429 gange
20 point
Dato : 28-03-05 20:27

Hey nogen der ved hvor der er en forhandler på nettet som sælger klære blinklys glas til pgo comet?

Tak ,

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-03-05 20:40

Det er ulovligt at bruge klart blinklysglas, de skal være gule, men det ved du formentlig godt

mvh dova

Kommentar
Fra : Free0wn

Dato : 28-03-05 20:51

nej de er ikke ulovlige hvis der er gul pære i...

(det siger politiet selv)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-03-05 21:37

Der skulle være en chance her: http://www.scooterparts.dk/group.asp?group=6168

Det er ganske vist til en Dr.Big, men jeg tror det er de samme til en Comet, kig på dem.

Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 29-03-05 01:52

Ved du om de findes?
Har du set dem?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 29-03-05 18:10

HMm hvad er formålet med klare glas og gule pærer? Det giver vel stadigvæk gule blink. Men prøv dog hos bileksperten, Bildillen, eller en af de mange andre der handler med autoudstyr Hvis de findes og der er et marked for dem så har disse autoudstyrsforretninger dem helt sikkert

Accepteret svar
Fra : nZme

Modtaget 20 point
Dato : 03-04-05 20:23

prøv thansen de har dem sikkert.. ik

Godkendelse af svar
Fra : Free0wn

Dato : 03-04-05 20:27

Tak for svaret nZme.