/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Buddy liste
Fra : TeWeE
Vist : 342 gange
1 point
Dato : 25-03-05 23:16

Hey..

Er det ikke muligt at man kan tilføje buddys (venner) til ens profil..

Jeg har nogle jeg gerne vil kunne se om de er online og nemt komme til deres profil ;)

Hygge på

- Pelle Ravn

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 25-03-05 23:19

Jeg har konstateret at mange åbenbart har en konto på Skype. Så hvis du tilmelder dig der, og lokker deres "kaldenavn" ud af dem, har du en god indgangsvinkel. Du kan starte med at søge på Skype på "Kandu" så har du allerede hits

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 23:21

nej det er ikke muligt - men du kan jo linke netop genne diverse messengere

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 25-03-05 23:23

Finder man mon så mirirt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 23:24

hansen9 ......tjah både her og der og alle vegne lol

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 25-03-05 23:25

Hmm, godt tip - jeg leder, eller laver jen en pinse-smalltalk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 23:26

hansen9 - profiler giver af og til tips

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 25-03-05 23:37

ØØØØVVVVV, den var for dem. Burde jeg have opdaget

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 25-03-05 23:37

dem = nem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 23:39

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 23:40

det sker jo at man også lige skyper forbi her og der lol

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 25-03-05 23:41

Ja,ja,ja,ja - bare jog på en mand der ligger ned

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 23:42

gør jeg jo også

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 25-03-05 23:44

Jeg tror egentlig TeWeE har et emne her som vi smalltalker på - det er vist ikke god opførsel på kandu.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 23:45

TeWeE fik svar kl. 23:21

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 25-03-05 23:55

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-05 23:57

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 26-03-05 00:05

Mirit rækker tunge

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-03-05 00:11

næh - det er smileyen der gør det

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 26-03-05 00:12

Kvinder og undskyldninger, hmmmfff - vræææææl, hjælp

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-03-05 00:14

hvad vil du hansen9 ????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-03-05 00:18

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 09:10

[hør]I den lovede nye version af Kandu.dk kommer der en 'negativ' Buddy list. Her vil man kunne vælge de værste sludderhoveder (..mig bl.a. ) fra. Altså en Ignore list !

..muligvis også en liste hvor man kan se hvilke brugere der er logget på. Det er jo en funktion der findes i rigtig mange fora. Bl.a. de populære phpBB'ere : http://www.phpbb.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-03-05 09:18

milokyle godmorgen - næsten - og fej lige for din egen dør igen - lol (gjorde du jo - lol) - hmmm hvor er det ligemeget med om man kan se hvem der erpå eller ej da - og en ignore liste - hah det skal der nok komme noget sjovt ud af

ps.. de fleste jeg sådan småsnakker med lister jeg da bare over på yahoo - der kan man jo snakke/ skrive så mange man ønsker af gangen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 09:35

Jeg bruger hverken Skype, MSN Yahoo.. eller andre messengers. Jeg opretter blot et spørgsmål hér på Kandu.dk i kategorien ; Smalltalk. Det kan næppe kaldes 'privat' snak, men til den slags kan man da blot bruge sit e-Mail system.

[hør] miritdk : hmmm hvor er det ligemeget med om man kan se hvem der erpå eller ej da -...
Mht. TeWeE's spørgsmål :
Citat
Jeg har nogle jeg gerne vil kunne se om de er online og nemt komme til deres profil

..er det jo netop, hvad man kan med en sådan on-line liste de bruger på phpBB miritdk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-03-05 09:45

tjah - rigtigt molo - på phpBB men ikke her

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-05 09:51

Mmiritdk -> Nu 'leger' du langsom igen...

I den lovede nye version af Kandu.dk... ..muligvis også en liste hvor man kan se.. Bl.a. osv..

Læs nu lige indenad

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-03-05 10:04

lol molo - forskellen er at man KAN ikke se/bruge en måske kommende forandring - men at man måske ville KUNNE