/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
bruge for hjQlpe hurtigt muligt
Fra : needhelp
Vist : 332 gange
10 point
Dato : 25-03-05 16:31

hvordan kan man betale en BQde vis man er i udlandet og man skal betale den idanmark og det er sidste dag imorgen.

svare hurtig muligt plz

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-03-05 17:47

Ligesom alle andre betalinger.
Du overfører blot pengene til modtagers (politiets) konto.

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 25-03-05 17:54

Hvis den elektroniske metode via NetBank ikke er oplagt, vil det også være muligt at overføre penge telegrafisk fra et postkontor i udlandet - men det koster bare en bondegård.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-03-05 18:01

Da det åbenbart drejer sig om en HT-bøde, syntes jeg bare du skal glemme den til du kommer tilbage.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-03-05 18:02

PS.
HVIS det er HT er det ingen bøde men en afgift.

Kommentar
Fra : nielsks

Dato : 06-10-05 17:34

hvis du har familie eller venner i Danmark kunne du måske få dem til at lægge ud og så betale dem tilbage hurtigst muligt efter du kommer tilbage.