/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Langfredags bedste vits
Fra : droslerne
Vist : 4610 gange
500 point
Dato : 25-03-05 11:23

Så er der 500 til den der kommer med den bedste vits idag og korteste, det skal handle om påske.
Ps. den skal være kort og er den virkelig go`kommer der 200 oven i.

Hilen Robert

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 25-03-05 11:35

Hvad SKAL du lÆGge PÅ SKEen ?

PÅ SKEen ? PÅSKEÆG !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 11:40

Er det i orden med en engelsk blondine vittighed ? (..den er altså ikke kort )

Citat
Three blondes died in a car crash trying to jump the Grand Canyon and are at the pearly gates of heaven. St Peter tells them that they can enter the gates only if they can answer one simple religious question. The question posed by St. Peter is "What is Easter"?

The first blonde replies, "Oh, that's easy! It's the holiday in November when everyone gets together, eats turkey and are thankful..." "Wrong!, you are not welcome here, I'm afraid. You must go to the other place!" replies St. Peter.

He turns to the second blonde, and asks her the same question: "What is Easter?" The second blonde replies, "Easter is the holiday in December when we put up a nice tree, exchange presents, and celebrate the birth of Jesus."

St Peter looks at the second blonde, bangs his head on the on the pearly gates in disgust and tells her she's wrong and will have to join her friend in the other place. She is not welcome in Heaven.

He then peers over his glasses at the third blonde and asks, "Do YOU know what Easter is"? The third blonde smiles confidently and looks St Peter in the eyes, "I know what Easter is." "Oh?" says St Peter, incredulously. "Easter is the Christian holiday that coincides with the Jewish celebration of Passover. Jesus and his disciples were eating at the last supper and Jesus was later deceived and turned over to the Romans by one of his disciples. The Romans took him to be crucified and he was stabbed in the side, made to wear a crown of thorns, and was hung on a cross with nails through his hands and feet. He was buried in a nearby cave which was sealed off by a large boulder." St Peter smiled broadly with delight. The third blonde continued... "Every year the boulder is moved aside so that Jesus can come out and, if he sees his shadow, there will be six more weeks of winter."

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 25-03-05 11:48

Nej Dansk og påske

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-03-05 11:56

Tømmer sælges til pindebrænde - kan først leveres i morgen.

Accepteret svar
Fra : felix30

Modtaget 510 point
Dato : 25-03-05 11:58

Hørt i stormagasinet i december:
Far er det ikke Påske? Nej, det er jul.
Er du sikker på det ikke er Påske? Ja min dreng, jeg er helt sikker på det er jul.
Da de kommer hjem løber drengen ind til sin mor og siger: Vi så Erik Jul i centret.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-03-05 12:14

Citat
En abe og et firben sidder i et træ og ryger en joint.
Firbenet bliver tør i halsen og går til floden for at drikke vand.
Den er noget påvirket og falder i vandet.
En krokediller ser det og hjælper den op, og siger "Hvad laver du dog?".
Firbenet fortæller om jointen og om tørsten.
Krokedillen går ikke ind for stoffer og går ind i junglen for at få sig en snak med aben.
Ved foden af træet kigger den op på aben og udbryder: "HEY DU!"
Aben kigger sløvt ned og udbryder tåget: "Fååååck-manner' hvor meget vand drak du?"

og rigtig god Påske til jer alle sammen
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-03-05 12:17

Korteste = Ø
Næst Korteste = Å
og den mindste = i

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 25-03-05 12:21

Nu er det jo langfredag:

Jesus hang på korset og led. Pludselig blev det mørkt. Lyset forsvandt. Jesus spørger: Min far, har du glemt mig?
En stor røst svarer, undskyld min søn, men du plejer jo aldrig at slukke efter dig....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 12:24

Dyrlægekontrollen kom uventet til gården påskelørdag, foranlediget af en anonym anmeldelse for dyremishandling og spurgte efter Hr. Jacobsen

Fru Jacobsen fortalte dyrlægen, at Hr. Jacobsen var gået i svinestien, for som hun mente han havde sagt, at slå sin personlige rekord på 500. Hun vidste ikke helt hvad han mente, men gå bare derover. De kan sagtens kende ham, sagde hun til dyrlægen. Det er ham med de grønne gummistøvler.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-03-05 12:33

Klumme - omdøbes lige til plagiator eller kopiator.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 25-03-05 12:41

Osama stod ved himlens port overfor skt. Peter som sagde; du tror da ikke du kan komme herind. Næ, svarede Osama, men I har 5 minutter til at komme ud.

Kommentar
Fra : farai

Dato : 25-03-05 12:53

et ikke så kendt historisk citat:
Romersk officer "øhh har du noget mod at krydse fødderne - vi er ved at løbe tør for søm"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-05 13:04

Nu vi er ved porten :

Der er jo indført brugerbetaling i himmerig og dermed voksende kø.

Det er blevet Hitlers tur.
Skt. Peter : Du ka' da ik' komme ind !
Hitler : Aber, ich habe viele Gold von der Rein mitgebracht !
Skt. Peter : Ok så, kom ind !

..så kommer Stalin.
Skt. Peter : Du ka' da slet ik' komme ind !
Stalin : Da, Vodka, Balalaika, Ruski Ikon, Rupler !
Skt. Peter : Ok så, ind med dig !

..nu dukker Muhammed fra Gellerup-Parken op.
Skt. Peter : Det har du vist ikke råd til lille Muhamed !
Muhamed hiver sit sygesikringsbevis frem og siger : Har de ik' ringt fra Kommunen ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-03-05 13:56

og her er lidt visuelt... om påske
http://kortlink.dk/pxn

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 14:03

Sorry Eyvind. Overvejede at kildeangive, men den er jo lettere redigeret, så jeg mente det ikke nødvendigt. Skulle jeg (mod forv.) få point LOOL (alm. br.) så gir jeg dem videre til Eyvind (alm. br.) LOOL

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 25-03-05 14:24

Hvorfor kan Jesus ikke spise pinochiokugler (påskeæg) ?

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 25-03-05 14:26

'
Fordi han har huller i hænderne.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 25-03-05 14:40

- Glædelig jul bartender!
- Jamen det er jo snart påske...
- Shit så bliver konen sur. Så længe har jeg aldrig været om at lufte hunden før ...

Se flere om hunde på : www.pegingeser.dk

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-03-05 14:40

En mand er med sin kone hos lægen.

Lægen: "Det er enten alzheimers eller aids"
Manden: "Hvad! kan du ikke kende forskel"?!
Lægen: "Nej, ikke i det tidlige stadie, men ved du hvad?...Kør hende langt ud på landet, og smid hende ud af bilen. Hvis hun finder hjem igen, så lad for Gud skyld være med at bolle hende"

God påske

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 25-03-05 14:46
Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 25-03-05 15:15

eller også er det en animeret påskejoke, nå pyt.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 25-03-05 15:18

Creamy - dit æg! Det ska sku handle om påske! FAT DET!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 15:37

Ja ja Mulberry. Ikke så nøjeregnende..... Det kan du lade sp. være LOOL

Og den er da skrevet på en Langfredag, så lidt påske er der da i den

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 25-03-05 18:49

Ja, Klumme , jeg undskylder, efter jeg er begyndt at være på Kandu, har jeg fået en dårligere opførsel, der er nogen personer der har haft en dårlig indflydelse på mig, i virkeligheden er jeg uskyldig og venligheden og beskytterånden selv. Jeg skal nok ryste det af mig . UNDSKYLD

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 19:07

Ja der kan du se hvad Kandu kan gøre ved ellers pæne mennesker. Jeg har osse været en høflig gut tidligere LOOL (Believe it or not *GG*)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-03-05 22:30

Citat
i virkeligheden er jeg uskyldig og venligheden og beskytterånden selv.

Jamen, det er jo lige det du er mulberry

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-03-05 22:34

Men kun når ingen siger dig imod. Ikke sandt
Når det omvendte sker - så er du IKKE en skid bedre end alle andre *GG*

Godkendelse af svar
Fra : droslerne

Dato : 25-03-05 23:26

Miner børn og børnebør mente din var den bedste ialt 9 stemmer til dig og de andre er mindre fordelt

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 25-03-05 23:28

Tak skal i ha`
nu ikke noget med at bleve sure at det ikke blev jer
Hilsen Robert

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 26-03-05 09:40

Takker dine børn og børnebørn mange gange.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 26-03-05 16:08

Næ, jeg synes også det var den bedste.
Det var ret svært at finde nogen påske-vittigheder i det hele taget, det er vist et område der trænger til at blive "udforsket", så det var et godt initiativ fra dig/jer droslerne.