/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
At slette filer??
Fra : Odyssey1987
Vist : 346 gange
20 point
Dato : 24-03-05 21:04

Jeg har hørt at man skulle kunne slette filer som ikke hedder det samme, men som er den samme fil, og da jeg har en masse filer til at ligge rundt på min computer vil jeg gerne vide hvordan... Jeg er lidt af et rodehovde og meget doven så jeg gider ikke slette dem manuelt, om jeg skal bruge et program til det eller der er en indstiling i windows der kan gøre det ved jeg ikke, men hvis der er nogen der gør så vil jeg gerne vide det...
plz hjælp...

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 20 point
Dato : 24-03-05 23:14

Ja, brug feks. det gratis program: http://noclone.net/
Men tænk dig godt om før du sletter, eller lad de slettede filer ligge i papirkurven en tid.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 25-03-05 01:01

Damn! - Sådan et program havde jeg sgu aldrig troet eksisterede *LOL*
Men det kunne da være man skulle afprøve det

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-03-05 11:33

Der er faktisk rigtig mange gratis programmer som gør det samme, og jeg har brugt dem i flere år, bl.a. når man laver kopier af sine billeder, som efterhånden ligger mange steder på harddisken, så fylder de efterhånden meget.
Programmet finder også feks. film der er ens, selvom de skulle have forskellige navne.
Der er så andre programmer, der kan navngive hele serier af feks. billeder, men det er en anden historie.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : Odyssey1987

Dato : 25-03-05 22:20

Tak for svaret pallebhansen.

Jeg synes det er et godt program... den får ikke fat i alt, men så må jeg jo bare selv slette det der er til rest...
Mange tak for det, det har sparet mig meget tid. :)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-03-05 23:44

Selv tak.
Jeg syntes nu den får fat i alt, hvis det er hele disken den scanner, men jeg vinger også af i Portions og show file version.
VH Palle Hansen