/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
fransk stil
Fra : dragoneyes
Vist : 617 gange
50 point
Dato : 23-03-05 01:22

jeg har fået en fransk stil til en 10 klasse fsu men ved ikke hvilken årgang den er fra for min lærer har kopiret to af opgaverne og den sidte skulle vi ikke lave og har ikke fået men jeg vil bare lige hører hvis der nogen der viste hvilken årgang den var fra og hvis de har den eller ved hvor man kan downloade selve stilen så er i søde mennesker altid velkommen til at sende mig stilen pr. email. det ene emne er L'hvier og den anden cher jean-claude??? TAK TAK TAK TAK all of you

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 23-03-05 01:29

Altså: du skal skrive en stil om vinteren (l'hiver)??

Hvor lang skal den være? Det er jo et nemt emne for os vikinger!

--
Med venlig hilsen

Henrik, Dianalund

Kommentar
Fra : dragoneyes

Dato : 23-03-05 01:37

der står i emnet l'hiver fais quelques commentraires sur un ou deux des trois hivers et raconte l'hiver au danemark . det skal fylde 1 til en 1½ side og til et 8-9 tal