/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Præmiepoint vedr. undersøgelse
Fra : Klumme
Vist : 340 gange
250 point
Dato : 22-03-05 21:56

Må hellere udlodde de point vi har aftalt i forbindelse med tråden http://www.kandu.dk/dk/spg/63206

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-03-05 21:59

Æv, kunne du ikke have fundet en tråd JEG var med i ?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-03-05 22:03

Udlodde???????
Svarene er vist rimelig ens

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-03-05 22:11

Ja

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-03-05 22:22

Ens..... ja, men Tedd og jeg har jo lovet 2 * 250 point som "lokkemad" for at deltage i http://www.kandu.dk/dk/spg/63206 og de lykkelige brugere der vinder, udtrækkes af vores åndelige vejledere Creamygirl og Molokyle.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-03-05 22:25

Må man stemme på sig selv?! *G*

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-03-05 22:32

MOLO er gået bort med 36 mill. kroner

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-03-05 22:34

Kagl I bare videre her LOOL - Men det var nu ikke derfor jeg oprettede denne tråd, og I skal dælme ikke stemme. Creamygirl bestemmer suverænt hvem der skal ha min donation, og hun må selvfølgelig gerne stemme på síg selv. Alt andet ville jo være retfærdigt, og den går altså ikke.

Og den der arnefnidderfnadder kan roligt glemme alt om point. Hvis Creamygirl stik mod min forventning skulle indstille den til point, så erklæres hun øjeblikkelig utilregnelig (Westcoastkuller)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-03-05 16:52

Citat
de lykkelige brugere der vinder, udtrækkes af vores åndelige vejledere Creamygirl og Molokyle.

Kan man være sikker på at du lukker spørgsmålet

Her er et godt råd til hvorfor du skal lukke spørgsmålet

Citat
En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point. M.v.h. Arne

Jeg stemmer ja.

God påske hilsen ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-03-05 20:25

...jeg stemmer også !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-03-05 21:19

Jeg har stemt JA - men det var for sent
..... så jeg gør det bare igen Ja, jo - ja helt sikkert UD MED DEM

hilsen
<\\Benny

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 250 point
Dato : 23-03-05 21:36

Der mangler regler som jeg kan brokke mig over.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-03-05 21:40

Bennymanden stemte ikke for sent ...........Kandu's ur er jo foran.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-03-05 22:50

Din åndelige vejleder siger at emesen skal have points....Det bygges på hans konsekvente måde, hvorpå han efterlyser spilleregler *LOL*

250 stærke til emesen

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-03-05 23:18

emesen
........ det kan du da ikke brokke dig over
------------------------------
iøvrigt siger jeg TAK for sympatien...
mvh
<\\Benny

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 24-03-05 03:12

............F A N F A R E ..........

Creamygirl har med stor retfærdighed peget på Emesen som modtager af "præmien" for deltagelse i den store Teddklumske undersøgelse. Tak til Emesen - Tak til alle seriøst deltagende - Tak til Creamygirl, som kunne ha' peget på sig selv, men uselvisk pegede på Emesen........

............F A N F A R E ..........

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 24-03-05 03:24

Emesen dit Båthorn......

Tedd lukker kl. 19.41 - BennyBomstærk svarer kl. 21.05 - Så meget er Kandus ur altså ikke ude af kurs, så Bennys ja skulle tælles med

I øvrigt kunne Bennys svar, hvis det talte med, kun påvirke resultatet en anelse, og i og med at Creamygirl pegede på dig, var jeg fri for at spørge Tedd, om han ville dispensere fra sin deadline.. you got it??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-03-05 12:05

Ok ok - takker og bukker.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-05 13:50

[V]>[ ]

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 25-03-05 13:55

Hvad er det du øver dig på Emesen?? LOOL