/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
w32.HLLW.Gaobot hjælp!!!?
Fra : calillemilla
Vist : 385 gange
180 point
Dato : 22-03-05 21:15

Har fået virus på computeren, se overskrift, og har prøvet at følge instruktionerne på Symantecs hjemmeside om at fjerne den, men det virker ikke... hvad kan jeg gøre i stedet for (bortset fra at formatere)? Kan jeg evt. bruge et andet virusprogram?

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 22-03-05 21:23

Prøv http://www.2-spyware.com/remove-w32-hllw-gaobot.html

Jeg har ikke set efter om den er magen til symantecs

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 22-03-05 21:24

Ellers er der her en stribe google links til fjerneslse af netop din virus.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=w32.HLLW.Gaobot+remove&meta=

Kommentar
Fra : calillemilla

Dato : 22-03-05 21:34

Hmmm, felix30, den virkede heller ikke... har også prøvet nogle af de andre links på google, men når man man scanner, finder programmet ikke virussen...

Kommentar
Fra : felix30

Dato : 22-03-05 21:39

Er du sikker på det er den? Prøv eventuelt at scanne med en onlinescanner.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 22-03-05 21:45

Hvor ved du fra du har virus?

Accepteret svar
Fra : arlet

Modtaget 190 point
Dato : 22-03-05 21:58

Det er sikkert den nye gaobot variant, der er meget svær at få ram på..

Prøv først at hente hijackthis : http://www.arlet.dk/hjt.htm
Så ser vi om vi kan se den der..

Godkendelse af svar
Fra : calillemilla

Dato : 23-03-05 15:59

Tak for svaret arlet.