/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
KRETA
Fra : rover600_valby
Vist : 462 gange
50 point
Dato : 22-03-05 09:07

HEJ MED JER
FOR 10 ÅR SIDEN VAR JEG EN TUR PÅ KRETA PÅ VEST SIDEN HVOR JEG BESYGTE TO KENDTE STRANDE, SOM BLEV KALDT DERES LAGUNE OG MALDIVER MEN DET ER IKKE LYKKEDES MIG AT FINDE NAVNENE ELLER HVOR DET LIGGER I NÆRHEDEN AF....
HÅBER DER ER NOGLE DER KAN HJÆLPE....

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 22-03-05 09:49
Kommentar
Fra : rover600_valby

Dato : 22-03-05 10:08

DET VAR LIGE EN AF DE STEDER JEG SØGTE DET VAR RIGTIG GODT SÅ MANGLER JEG LIGE DET MED LAGUNEN SOM SKULLE LIGGE LIDT LÆNGERE NORD PÅ MEN IKKE MEGET...

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 22-03-05 14:18

Mon ikke du boede i Chania?

Kommentar
Fra : flemlone

Dato : 24-03-05 13:39

Har været på vest Kreta 3 gg. og har boet i Platanias og lige ved siden af ligger Agia Marina. Begge byer ligger lige ud til Kretas længste og vel også bedste strand så langt øjet rækker.

http://www.platanias-village.gr/
Her kan du besøge byens egen www. adresse.

God påske
MVH
Flemming og Lone

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 24-03-05 13:45

Elafonissi-stranden
Kretas ”Maldiverne”, en af Grækenlands bedste badestrande. Elafonissi ligger på sydvestspidsen af Kreta og er egentlig en lille ø. Mellem selve Kreta og Elafonissi findes en lagune, som med sit specielle sand og snegle medført, at have changerer i blåt, grønt og jadegrønt med indslag af rosa.
Elafonissistranden er meget badevenlig med meget lavt vand mange steder. Det er også et godt sted at snorkle. Ved stenrevene cirka 150 meter ud fra standen er sigtbarheden i vandet op til 10-12 meter. Vil man undgå højsæsonens store turiststrømme skal man besøge Elafonissi tidligt eller sent på dagen. De øvrige årstider kan man stadig få den fulde oplevelse af det fredfyldte Elafonissi.

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 24-03-05 13:45
Kommentar
Fra : anyway

Dato : 24-03-05 18:50

rover600_valby som jeg startede med at skrive er der ikke et bestemt sted der kal´des "Lagune"