/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Hvad har I imod studiotraffic?
Fra : palle22
Vist : 482 gange
1 point
Dato : 20-03-05 14:13

Studiotraffic er så vidt jeg kan se, efter et par dages undersøgelse, ikke et scam. De har et forum, hvor man kan læse om MANGE brugere der har fået deres penge udbetalt. Jeg er selv blevet medlem, det koster ikke noget, hvis man kan nøjes med småpenge...

Tjek evt. siden: http://www.studiotraffic.com/index.php?refid=118165

Men hvad er det kandu.dk's brugere har imod det? Er der noget jeg har misforstået eller overset?
Hvorfor bliver et tip omkring denne side bedømt til 1,5 stjerne? Er det fordi folk ved hvad de taler om, eller fordi folk er bange for alt de ikke forstår?

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 20-03-05 14:17

Lugter den ikke?

<Citat> Jeg er selv blevet medlem, det koster ikke noget, hvis man kan nøjes med småpenge <Citat slut> Ergo må det koste penge

For at pointere, jeg har ikke set siden, så jeg ved ikke hvad det drejer sig om.

VH
Moltov

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 20-03-05 14:21

Tja... du skulle måske læse mere på siden så ;)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-03-05 14:23

Men hvorfor skal der bruges din referance ID for at se stedet.
Salgsannoncer som dette ligner hører ikke til på Kandu.

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 20-03-05 14:24

læs tippet, der er advaret om mit reference id...
Her er et andet link: www.studiotraffic.com

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 11 point
Dato : 20-03-05 14:35

Jeg har surfet rundt...............det ser jo rosenrødt ud.
[V] > [ ]

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-03-05 14:36

Palle, din side er uinteressant og høre ikke hjemme her. Prøv at være seriøs her i dette forum.

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 20-03-05 14:39

Severino javel!
Beklager da at I ikke bryder jer om det, men mener nu stadig det er lidt lavt at I sviner siden og dens brugere til, uden egentlig at vide hvad det går ud på...
Læs forumet på siden, der er MANGE der har fået deres penge...
Men whatever...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-03-05 16:26

Rent gummi :

Citat
Privacy : Personal information is not sold or rented without your permission. Personal information sent to a user regarding upgrades is not to be used for any other purpose, except for communication with the members.

1.) ..your permission : Er det det når man takker ja til at bruge skidtet ?
2.) ..except for communication with the members : Medlemmer af hvad ?

Hmmmm.... penge ud af vinduet ?

Citat
The money you pay to upgrade your Studiotraffic.com account is a membership fee. It is NOT an "investment" or "deposit". Money paid to you by Studiotraffic is earned by you for your use of the services and is not "interest". Please be clear on this term.

Your membership fees are never returned to you. They are not refundable under any circumstances, unless you change your mind and request a refund within 7 days of your first payment.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-03-05 17:26

Palle22

Jeg læste din tråd, så dit Tip og så din tråd endnu engang. Jeg fik en ide om, at jeg måtte have overset et eller andet og søgte på ordet "Studiotraffic" - der kom 3 hits frem, men ingen af dem så meget som antyder, at Kandu brugerne har noget imod eller har svinet brugerne til, i Studiotraffic.

Så jeg læste dit Tip igen og læser:
Citat
Hvis nogen kan bevise det er et scam er det iorden, så synes jeg vi skal åbne en tråd om det. Men lad nu være med at give 0 eller 1 stjerner, bare fordi I ikke forstår det. Hold kandu.dk sober...

Læser så din tråd med overskriften "Hvad har I imod Studiotraffic?"

Så nu vil jeg bare spørge: Hvor har du den ide fra, at Kandubrugerne har noget imod Studiotraffic??
Og kan det tænkes, at man som bruger på forhånd tænker negativt om et vist "produkt" når man støder på denne sætning: ---->>>>Men lad nu være med at give 0 eller 1 stjerner, bare fordi I ikke forstår det. Hold kandu.dk sober...<<<<----?

// Toupie
......der undres over tråden.

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 20-03-05 18:41

Toupie det kan godt være at man som bruger tænker negativt når man læser den sætning...
Men generelt synes jeg tippene herinde bliver bedømt meget lavt. Nogle gange tænker jeg at det er et problem, bare fordi man ikke selv kan bruge tippet, kan det jo godt være udmærket for andre, og så bør man måske overveje om kvaliteten ikke er til mere end en enkelt stjerne :)

Molokyle: Dine infos bliver kun brugt til at kommunikere med dig. Det er det det betyder ;)
Og tilladelsen giver du ikke når du opretter dig nej, det siger vel sig selv ud fra mit første svar...

Penge ud af vinduet? Du får ikke de penge tilbage du sætter ind, men du får 1% afkast af dem... I længden er det jo bedre. Men jeg lader jer vide når jeg har fået penge ud derfra. Så kan jeg evt. scanne min egen check osse :)

Godkendelse af svar
Fra : palle22

Dato : 20-03-05 18:41

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-03-05 19:38

Palle22

Der har igennem tiden været stillet mange spørgsmål fra undrende brugere om bedømmelsen af Tip, i stil med din sidste kommentar - men det er jo en helt anden diskussion end hvorfor brugerne ikke kan lide Studiotraffic
Citat
Beklager da at I ikke bryder jer om det, men mener nu stadig det er lidt lavt at I sviner siden og dens brugere til, uden egentlig at vide hvad det går ud på...

// Toupie